۱۳۹۲ آبان ۱۰, جمعه

راهپیمایی ضد آمریکایی نیروهای بسیج در تهران

امروز پس از پایان یافتن نماز جمعه تهران گروهی از نیروهای بسیج به همراه بخشی از نمازگزاران پس از خروج از دانشگاه تهران با شعار «مرگ بر آمریکا» در حالی که پوسترهایی ازعظما در دست داشتند به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

در بین حاضرین در راهپیمایی نوشته‌هایی با مضمون «جمعه تسخیر لانه‌های جاسوسی آمریکا» به چشم می‌خورد.

این راهپیمایی پس از آن صورت گرفت که آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران در خطبه های نمایشک نماز جمعه به شدت به اوباما و سیاست‌های آمریکا حمله کرد و بارها بر ادامه شعار «مرگ بر آمریکا» تاکید کرد.

احمد خاتمی، امام جمعه امروز خطاب به آمریکا گفت اگر بخواهید ذره‌ای آسیب به کشور ما برسانید دندانهایتان را در دهان خورد خواهیم کرد.
تکبیر نمازگزاران و فریاد «مرگ بر آمریکا»

احمد خاتمی با جنایتکار خواندن باراک اوباما در بخشی از سخنانان خود افزود: «به فضل الهی ما شعار مرگ بر آمریکا و مذاکره را با هم پیش می بریم. او گفت با دیپلماسی فعالی که درچارچوب فرمایشات رهبری باشد و مصداق نرمش قهرمانانه باشد مشکلی نداریم.»

وی با اشاره به مراسم 13 آبان گفت: «ملت ما باشکوهتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را به گوش دنیا خواهد رساند.»

در مقابل درب خروجی دانشگاه تهران تعدادی از نیروهای وابسته به بسیج که از شرق تهران عازم دانشگاه تهران شده بودند پرچم آمریکا را روزی زمین گذاشتند و از نمازگزاران می خواستند که از روی آن عبور کنند. در این بین «شعار مرگ بر منافق» هم شنیده می شد.

در بین راهپیمایان گروهی از سربازان سپاه نیز حضور داشتند که به گفته یکی از آنها به اجبار به نماز جمعه آورده شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر