۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

جوان نوسودی با ضرب گلوله نظامیان ایران کشته شد

قبل از سپیده دم امروز گلوله نظامیان ایران، کشته شدن یک جوان نوسودی و زخمی شدن یک نفر دیگر را در پی داشت.
ساعت ٣ صبح امروز جمعە، نیروهای یک پاسگاه نظامی موسوم به "ملاندر" در منطقه نوسود، دو جوان کولبر را هدف گلوله قرار داده و در نتیجه یکی از آنها به نام "احسان پیام" فرزند محمد و ٢٢ ساله در جا کشته و یک نفر دیگر به نام "کاوان حیدری" فرزند قیصر به شدت زخمی می‌شود.

" احسان و کاوان با برگ سبز و به شیوه‌ی قانونی در حال تردد در منطقه‌ مرزی شوشمی و در حال بازگشت از بازارچه قانونی مرزی بوده‌‌اند و بدون هیچ دلیلی از سوی نیروهای نظامی هدف گلوله قرار گرفته‌اند"

یکی از مقامات قضایی شهر نوسود به خانواده احسان پیام وعده داده است که از هرگونه اطلاع‌رسانی در این‌باره خودداری کنند و خود به صورت قانونی پیگیر این مسئله خواهد شد.

این وعده مقام قضایی نوسود در حالی است که ٢ سال پیش و در هنگام کشته شدن یک جوان دیگر نوسودی به نام "پورمند مدحت‌نیا" به خانواده‌ی وی وعده داده بود تا مشخص شدن قاتل فرزندشان، پرونده آنها را پی‌گیری خواهد کرد اما پس از مدتی شخص ضارب تنها از سوی دستگاه قضایی به جریمه دویست هزار تومانی محکوم شد.

امروز جنازه احسان در میان غم و اندوه خانواده وی و تعداد زیادی از مردم شهر نوسود به خاک سپرده شد.
کاوان حیدری دیگر جوان زخمی شده هم‌اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان می‌باشد.
وضعیت شهر نوسود امنیتی گزارش شده است.

نظامیان پاسگاه ملاندر پس از کشته شدن جوان نوسودی پاسگاه مذکور را تخلیه کرده، اما این پاسگاه به دوربین‌های مدار بسته مجهز می‌باشد
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi


کُردپا
 — با ‏‎Edris Piri‎‏.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر