۱۳۹۲ آبان ۲۶, یکشنبه

خمینی و اولین فتوای قتل مذهبی

طبق فرموده خمینی هر کس که به اسلام یا حتی به امامان شیعه توهین کند مرتد است و باید کشته شود.

گزارش ، دیدگاه و مطلب منتشره در این صفحه توسط مدیر وب سایت از میان وب سایت ها و یا وبلاگها انتخاب شده است . این مطلب از تارنمای بخش تریبون زمانه انتخاب و  بازنشر شده  . در صورتی که در مورد این نوشته نقد و نظری دارید، می توانید مطالبتان را جهت انتشار برایمان ارسال نمائید .
« محبت نیوز» -  اولین فتوای خمینی دعوت به کشتن احمد کسروی بود.
خمینی در نامه‌ای سر گشاده خطاب به مردمان با غیرت و مریدان جان بر کفانش با عنوان بخوانید و به کار ببرید در تاریخ اردیبهشت سال ۱۳۲۳ خورشیدی در جواب به کتابی‌ به نام شیعه گری بخوانید،و داوری کنید احمد کسروی را یک نفر تبریزی بی‌ سرو پا خطاب کرد٫ یارانش را به کشتن این مرتد فرا خواند.
عاقبت توسط گروهی به نام فدأئیان اسلام در اسفند همان سال در دادگستری تهران که احمد کسروی به خاطر توهین به مذهب شیعه در حال بازجویی بود به طور فجیع به قتل رسید.
سرانجام خمینی با همین شعار و بااستفاده از تحریک کردن عقاید مردم که اکثرن هم شیعه بودند توانست با یک قیام خونین زمام امور مملکت را در دست گیرد و خود را در بالاترین منصب بنشاند.
وقتی‌ خمینی با این عقیده که چون احمد کسروی به خاطر اینکه عقاید خود را به نگرش در آورده باید سلاخی شود چه انتظاری باید از آن رژیمی‌ داشت که با این افکار قانون اساسی‌ مملکت را تدوین کردند.
اما سوال اینجاست که چرا اگر به دینی یا مذهبی‌ غیر از شیعه توهین شود نه تنها جرم نیست٫ بلکه بسیار نیز پسندیده است.
مقامات رژیم از آخوند منبری گرفته تا شخص رهبر همیشه به سایر اعتقادت اقلیت های دینی توهین و ناسزا می‌گویند .
چنانچه کسی‌ بخواهد فقط از دین یا مذهب خود غیر از شیعه دفاع کند حکمش بلا شک محارب با خدا و سپس چوبه دار می‌باشد.


از اول انقلاب تا زمان حاضر چه جان ها که به خاطر مذهب و دین نگرفته است و با محروم کردن آنها از سایر امکانات کار٫ بهداشت ٫مدارس٫ تخریب چهرهٔ اجتماعی آنها نزد مردم روز به روز حلقه فشار را تنگ تر می‌کند و تا زمانی‌ که این رژیم بر سر کار است و سیاست با دین گره خورده شل شدن این حلقه فشار امکان پذیر نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر