۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

اخبار نگران کننده از رضا شهابی. جمهوری اسلامی در قبال وضع جسمانی رضا شهابی مسئول است

حتما از وضعیت جسمانی نگران کننده رضا شهابی در زندان جمهوری اسلامی خبر دارید. رضا مدتهاست که از مشکلات حاد از جمله ضایع شدن چند مهره‌ کمر و ابتلا به دیسک کمر، دیسک گردن، درد و بی‌حسی دست و پا، ضایعات کبدی، کلیوی، قلب و درد دندان رنج میبرد.

رضا زیر فشار شکنجه های رژیم اسلامی به چنین وضع و حالی دچار شده است. جانیان اسلامی از درمان رضا تحت نظر پزشکان متخصص جلوگیری کرده و علیرغم اینکه پزشکان وی بر ضرورت معالجه او در خارج از زندان و استفاده از آب درمانی و فیزیوتراپی تاکید کرده اند، اما همچنان او را در زندان نگاه داشته اند.

بنا بر آخرین خبر از زندان، زندانبانان تنها کاری که در قبال او و اساسا زندانیان بیمار انجام میدهند دادن داروهای کورتن دار است بطوریکه بیماران به آن معتاد میشوند. اکنون رضا شهابی نیز بخاطر درد فراون ناگزیر به مصرف همین دارو شده و به آن اعتیاد پیدا کرده است. رضا شهابی در خرداد ٨٩ دستگیر شده و ٦ سال حکم زندان دارد.

ما از همه سازمانهای کارگری در سراسر جهان انتظار داریم که بطور عاجل دست به اقدامی بزنند، به جمهوری اسلامی اعتراض کنند و خواهان آزادی فوری رضا شهابی و سایر کارگران زندانی و زندانیان سیاسی شوند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، کمپینی تحت عنوان "نگذاريد قلبشان از تپش باز ايستد"، كارزار حمايت از زندانيان سياسى محروم از دارو و درمان را در دستور گذاشته است.

یک راه مهم حمایت و پشتیبانی از رضا شهابی و سایر کارگران زندانی و زندانیان سیاسی که همچون او زیر فشار حکومت جانشان در خطر است، حمایت و همبستگی با این کمپین است.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
٤ آبان ٩٢، ٢٦ اکتبر ٢٠١٣

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر