۱۳۹۲ مهر ۲۶, جمعه

اعتراف آشکار حداد عادل به شکست پروژه اسلامی کردن جامعه

شکست پروژه تحمیل حجاب مطلوب اسلامگرایان به جامعه ایران و گرایش روزافزون زنان و جوانان به سبک زندگی امروزی، پایوران نظام حاکم را به اعتراف آشکار واداشته است.
« محبت نیوز» -  غلامعلی حداد عادل، مشاور رهبر جمهوری اسلامی و پدر زن یکی از پسران او، که نماینده مجلس شورای اسلامی و همزمان رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی است، طی سخنانی با بیان این که در حال حاضر بسیاری از مردم جهان تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گفته اند، از جمله گفته است که فرهنگ اسلامی مردم ایران از هجوم فرهنگ غربی آسیب دیده و نوع پوشش در جامعه ما می تواند بهترین قاضی برای تشخیص میزان پوشش برگرفته از فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.
به گزارش شهرزاد به نقل از مهر، وی که عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی سخن می گفت، اظهار داشت که در حال حاضر فشارهای فراوانی به بانوان باحجاب جامعه وارد می شود تا پوشش خود را تغییر دهند و همه این ها از آسیب ها و نتایج نفوذ فرهنگ غربی در جامعه است.
به گفته وی، فرهنگ غربی علاوه بر پوشش بانوان، در سایر بخش های جامعه نیز «اثر سوء» خود را گذاشته؛ به گونه ای که اکنون معماری و ساخت و سازها در کشور نیز تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفته است.


اوج اعتراف وی در شکست پروژه اسلامی کردن همه عرصه های حیات اجتماعی در کشور را می‌توان در این سخنان وی باز یافت که گفت: نفوذ و رسوخ فرهنگ غربی در زندگی ما به اندازه ای پیش رفته که آرزوهای ما نیز شبیه آمال انسان های غربی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر