۱۳۹۲ آبان ۱, چهارشنبه

جشنواره بین‌المللی مرگ بر آمریکا در ایران



چند سازمان و رسانه وابسته به سپاه پاسداران که در «جنگ نرم» شرکت دارند، جشنواره‌ای بین‌المللی با نام جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» برگزار می‌کنند.

سازمان هنری رسانه‌ای «اوج»، خبرگزاری «تسنیم»، «حزب‌الله سایبر»، شبکه «نصر‌ تی‌وی»، سازمان «بشارت» و سازمان فضای مجازی «سراج» بنیانگذاران این جشنواره هستند.

موضوعات نخستین دوره این جشنواره «چرا مرگ بر آمریکا؟»، «چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟»، «آمریکا و عهدشکنی»، «آمریکا و خودبرتربینی»، «آمریکا و حقوق بشر» و «آمریکا و ظلم» اعلام شده است.

«آمریکا و ایران‌هراسی»، «آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی»، «آمریکا و استعمار فرانو»، «دموکراسی دروغین در آمریکا»، «آمریکا و دیکتاتوری» و «آمریکا و جنبش ۹۹%» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز به‌نشانی www. dw-usa. com فعالیت خود را آغاز کرده است.

حزب‌الله سایبر هم قرار است یازدهمین نشست خود را با محوریت «مرگ بر آمریکا» شنبه هفته آینده در تهران برگزار کند.

سپاه پاسداران، سازمان بسیچ و سازمان‌های دینی و تبلیغی جمهوری اسلامی خود را برای برگزاری مراسم ضد آمریکایی ۱۳ آبان آماده می‌کنند.

این سازمان‌ها، نهاد‌ها و تشکیلات نظامی و دینی رسمی در جمهوری اسلامی با آغاز مذاکرات محدود میان ایران و آمریکا پس از ۳۴ سال٬ حملات علیه ایالات متحده را گسترش داده‌اند.

این مذاکرات محدود با موافقت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی آغاز شده، اما محافظه‌کاران تندرو همچنان به مخالفت‌های خود با آمریکا و روند این مذاکرات ادامه می‌دهند.

آن‌ها می‌گویند به تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی در مذاکرات «اطمینان» دارند، اما به غرب و آمریکا همچنان بی‌اعتماد هستند.

اتخاذ مواضع تند و تیز علیه آمریکا و گروه ۱+۵ از سوی گروه‌های نزدیک به علی خامنه‌ای، می‌تواند در راستای سیاست ۳۴ ساله ایران در قبال غرب ارزیابی شود.

هیات‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی همواره از فعالیت این گروه‌های رادیکال به عنوان ابزار تهدیدی علیه غرب و تحت فشار گذاشتن طرف‌های مذاکره استفاده می‌کنند.

طرف‌های ایرانی در بسیاری از مذاکرات خود بار‌ها به غربی‌ها نسبت به از دست رفتن فرصت مذاکره و قدرت گرفتن رادیکال‌های اسلامی در ایران هشدار داده‌اند.

این هشدار‌ها با هدف ترساندن غرب و تحت فشار قرار دادن آن‌ها برای حل و فصل کردن سریع پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی داده می‌شود.
دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر