۱۳۹۲ مهر ۱۶, سه‌شنبه

صدور حکم غيرانسانی کور کردن چشم و بريدن گوش يک جوان

صدور حکم غيرانسانی کور کردن چشم و بريدن گوش يک جوان


به گزارش شرق، کاکلی نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، در جایگاه ایستاد و گفت: "متهم که جمشید نام ‌دارد اول فروردین‌ماه سه سال قبل، در پارکی در تهرانسر شیرین را مورد حمله قرار داده و باعث کوری چشم، از دست دادن گوش سمت راست و سایر جراحات بدنش شده که پزشکی قانونی نیز آن را تایید کرده است. بنابراین با توجه به مدارک موجود در پرونده به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست مجازات برای متهم را دارم."
در ادامه قاضی از متهم خواست تا برای آخرین دفاع در جایگاه حاضر شود. او اتهامش را قبول کرد و گفت: "از کارم پشیمان هستم و هرچه دارم می‌دهم تا شیرین دوباره درمان شود."

در این هنگام قاضی گفت: "باید به‌جز چشم و گوش شیرین نزدیک به ۱۵۰‌میلیون‌ تومان دیه برای سایر قسمت‌های بدنش بپردازی و ۳۰درصد نیز خسارت روانی به او وارد شده ‌است. آیا حاضری در قبال دریافت دیه رضایت شیرین را جلب کنی؟"

متهم گفت: "حاضرم هرکاری که لازم است برای درمان شیرین انجام دهم و جبران خسارتی را که به او وارد شده ‌است قبول می‌کنم."

در پایان هیات سه‌نفره قضات (واعظی، مقدم‌زهرا و عزیزمحمدی رییس دادگاه) وارد شور شدند و متهم را به قصاص چشم و لاله گوش راست و پرداخت دیه برای سایر قسمت‌های بدن شیرین محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر