۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

ضرب و شتم عضو سابق خبرگان به دلیل امر به معروف به یک "زن بد حجاب"!

مقاومت‌ در برابر دخالت در نوع پوشش شهروندان رو به افزایش است و تنها مواردی از آن رسانه ای می شوند.
« محبت نیوز» - به گزارش وبسایت «بلاغ» از بابل، «آیت الله توکل»، استاد اخلاق حوزه علمیه بابل و نماینده یکی از ادوار گذشته مجلس خبرگان رهبری، به دلیل امر به معروف یک "زن بدحجاب" توسط همسر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش شهرزاد طبق این گزارش، این اتفاق زمانی رخ داد که این زن و شوهر خودروی خود را در مقابل منزل وی پارک کرده و پس از پیاده شدن، با توجه به آن که این زن "حجاب مناسبی نداشته"، از سوی «آیت الله توکل» مورد امر به معروف قرار می گیرد. همسر وی با این استاد اخلاق درگیر می شود و به وی می گوید : «دل خوشی از شما ندارم، شما به چه حقی به خانم من بابت حجابش تذکر دادید؟». پس از آن درگیری بین آن‌ها به وجود آمده و آن فرد اقدام به ضرب و شتم ایشان کرده است.
در ادامه گزارش آمده است که پس از حضور مامورین انتظامی در صحنه جهت دستگیری ضارب، آنها با مقاومت وی مواجه شدند و در حالی که ضارب با اهانت به آیت الله توکل، می گفت: "شما مامور نیستید، شما نوچه های این آیت الله هستید"، در نهایت موفق به دستگیری وی شدند.
این سایت محلی همچنین نوشته است که چندی پیش نیز یک آمر به معروف در چمستان نور به دلیل تذکر به دو مسافر از سوی آنان مورد حمله قرار گرفته و به وسیله شیشه نوشابه از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر