۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

تشدید مزاحمت پلیس برای شهروندان

پلیس جمهوری اسلامی بار دیگر. از ورود افراد «بد پوشش» به کنسرتی دیگر در برج میلاد تهران جلوگیری نموده، عده‌ای را جلب کرده و بر تعداد پرونده داران این «جرم» افزوده است.

« محبت نیوز» - به گزارش رسانه‌ها، پلیس جمهوری اسلامی روز شنبه بار دیگر از ورود افراد «بد پوشش» به کنسرتی دیگر در برج میلاد تهران جلوگیری نموده، عده‌ای را جلب کرده و بر تعداد پرونده داران این «جرم» افزوده است.
طبق گزارش ایسنا، مأموران پلیس تهران به غیر از زنان، از ورود مردانی هم که با پوشش "نامناسب" به محل کنسرت آمده بودند، جلوگیری کرده و تعدادی را دستگیر و برای سیر مراحل مربوطه به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کردند.
مشاهدات ایسنا از نقاط مختلف شهر تهران نیز حاکیست که حضور گشت‌های ارشاد با چراغ های گردان روشن در میادین بزرگ و اطراف مراکز مهم خرید پررنگ شده است.
 اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، به ایسنا گفته است که در این زمینه دولت تاکنون اعلام موضعی نکرده و قولی نیز به ما داده نشده است.
وی در باره نقش وزیر کشور دولت «تدبیر و امید» در این رابطه گفت که در حال حاضر وزیر کشور در حال تعیین معاونان و اعلام تغییرات در حوزه خود است و فکر می‌کنم که کمی زود باشد تا دولت در این زمینه وارد میدان عمل شود. به گفته وی، اولویت اول دولت ورود به حوزه‌های ضروری نظیر مباحث اقتصادی است.
فرمانده ناجا در پایان تاکید کرد که به طور کلی مأموریت ناجا در حوزه امنیت اخلاقی تعطیل نشده و برقرار است.
وبسایت قانون عکس‌های این برخورد ها را به وام از ایسنا منتشر کرده و یکی از کاربران نظری در پای عکس‌ها نوشته است که می‌تواند بازتاب افکار عمومی به این مزاحمت‌های پلیسی باشد: "دست مریزاد آقای دکتر روحانی. عجب شعارهای خوشمزه ای ... با چاشنی عوام فریبی ... . چگونه است که فضای امنیتی دانشگاه ها حتی در موقع ثبت نام دانشجویان ورودی جدید همچنان پا برجاست؟ چگونه است که فضای امنیتی در خیابان ها و گشت ارشاد همچنان بر آزادی مردمان شهر من خط بطلان میکشند؟ چگونه است که حتی یکی از شعارها نیز به حقیقت مبدل نشده است تا امیدوار بمانم... پشت پرده ی سیاست بازی های بعضی ها همین است...! آری همین...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر