۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

کليد حفظ نظام فاشيسم اسلامي در دستهاي روحاني و قفل سکوت بر لبان نهادهاي بين المللي٬ حتي عفو بين الملل

جمعه, 22 شهریور 1392 17:06

روزي سه اعدام در ايران و مهر سکوت بر لبان نهادهاي بين المللي٬ اينرا جزو اولين موفقيت هاي روحاني در تاريخ ثبت کنيد!

۱۵ نفر در پنج روز اعدام شدند! روحاني فعلا در سفر است و شامورتي بازي ميکند. در ايران روزانه با سبعيت و وحشيگري ميکشند و حتي اجازه نميدهند٬ طبق قانون کذايي خودشان ٬ خانواده هاي مقتول ببخشند و مانع جنايت رژيم شوند٬ در دهدشت روز پنج شنبه خانواده هاي قربانياني را که مخالف اعدام بودند تهديد کردند و گفتند اگر شما عفو کنيد ٬ بازما اعدام ميکنيم و در ملا عام با جرثقيل سه جوان را کشتند!

آري روحاني کليد حفظ نظام را در دست دارد. قفل محکمي بر دهان سازمان ملل٬ اتحاديه اروپا٬ همه دولتهاي اروپايي٬ رسانه هاي بين المللي و حتي سازمان عفو بين الملل زده است. اين " رييس جمهوري" است که باعث شده است که حتي در بيست و چهارمين کنفرانس شوراي حقوق بشر سازمان ملل نيزموضوع اعدامها در دوره روحاني چندان جايگاهي نيابد و به اعدامها در ايران اعتراض گسترده اي نشود! . نهادهاي بين المللي در مورد قتل روزانه حداقل سه جوان در خيابانهاي ايران حرفي نميزند. همه منتظر شعبده بازي روحاني هستند و همه نظاره گر ساکت دست و پا زدن جوانان در ملا عام در تهران و تبريز و دهدشت و کرمانشاه و در همه جا هستند. پس ننگ و نفرت بر روحاني که براي اين حکومت عمر ميخرد و خون جوانان و حتي کودکان را بر زمين ميريزد و با وقاحت و رذالت آخوندي٬ لبخند پيروزي تحويل ميدهد!

اعدام در زندان رجايي شهر

روز دوشنبه رضا سليماني از بند ۲ زندان رجايي شهر به پاي چوبه دار رفت.

رضاييه- اعدام شش نفر در زندان مرکزي رضاييه
سحرگاه روز ۱۹ شهریور ماه دست‌کم ۵ مرد و ۱ زن به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند
اسامی این افراد بدین شرح است: بهروز شیر پور، منوچهر داوودی، بهمن قیطرانی، قاسم اکبری، ذکریا نصرالهی، مشخصات یکی از متهمان که از بند زنان اعدام شده٬ تا کنون اعلام نشده است.
اعدام دو نفر در کرمانشاه - چهارشنبه ۲۰ شهريور ماه

سحرگاه چهارشنبه دو متهم به قاچاق مواد مخدر در زندان دیزل آباد کرمانشاه اعدام شدند..

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه مدعی شد، از این دو متهم در مجموع ۲۴۴ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شده بود و هردو سحرگاه روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در محوطه زندان دیزل آباد کرمانشاه بدار آویخته شدند
اعدام سه نفر در ملا عام در دهدشت
پنج شنبه اعدام سه نفر در ملا عام در فلکه شهيد شيرودي ٬ تصاوير منتشر شده سه جوان را نشان ميدهد که با جرثقيل اعدام شده اند. جرم اينها ٬ تجاوز به عنف اعلام شد. و صدها نفر مردم که شاهد اين جنايت هستند. هرانا اسامي چهار نفر را اعلام کرد که قرار بود اعدام شوند. "حسین خدادادی، صادق سال افزون، مهدی عباسی‌زاده و بهرام حسینیان" از سرنوشت نفر چهارم اطلاعي در دست نيست.

شاهرود: اعدام دو نفر به اتهام مواد مخدر در زندان شاهرود

داراب : اعدام در ملا عام

پنجشنبه به گزارش تارنماي دادگستري استان فارس يک نفر " ع.ش" در داراب در برابر دیدگان مردم اعدام شد. اتهام او را رژيم قتل اعلام کرد.
او اين جنايات ادامه دارند٬ رژيم اعلام کرده است محمد رضا حدادي جوان را ميخواهد اعدام کند و زمينه چيني براي اعدامهاي گسترده در همه زندانها در جريان است.

کميته بين المللي عليه اعدام اين اعدامها و اين جنايات وحشيانه را محکوم کرده و از نهادهاي بين المللي و بويژه از شوراي حقوق بشر سازمان ملل که بيست و چهارمين اجلاس خود را از اوايل سپتامبر در شهر ژنو در سويس آغاز کرده است٬ ميخواهد فورا اين اعدامها را محکوم کند.

کميته بين المللي عليه اعدام

۱٣ سپتامبر ۲۰۱٣

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر