۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

ما خواهان اعلام ممنوعيت سنگسار از سوي سازمان ملل متحد هستيم.

https://www.facebook.com/zendani.siasi

سنگسار وحشيانه و قرون وسطايي است و در کشورهايي با قوانين اسلامي و يا از طرف باندهاي تروريست اسلامي عليه زنان و دختران ٬ و در مواردي عليه مردان و همجنسگرايان بويژه در سه دهه اخير بيش از پيش اجرا شده است.

در ايران تحت حاکميت جمهوري اسلامي ايران صدها نفر در طول سي و پنج سال اخير سنگسار شده اند و کماکان اين قانون قرون وسطايي در ايران وجود دارد و رژيم اسلامي ميتواند بيش از اينها قرباني بگيرد.

به يمن يک جنبش جهاني عليه سنگسار و بويژه با کمپين گسترده و جهاني عليه حکم سنگسار سکينه محمدي آشتياني که کميته بين المللي عليه سنگسار آنرا سازمان داد٬ اکنون افکار عمومي بين المللي در جريان اين جنايات قرار گرفته و متحدانه عليه آن اقدام کرده است.

همه مخالفين عليه سنگسار از سازمان ملل انتظار دارند اين بربريت و وحشيگري را در دنيا ممنوع اعلام کند.

به دنبال کمپين نجات سکينه محمدي آشتياني تعدادي از نمايندگان دولت هلند و سپس اطريش و ايتاليا در جريان اين مهم قرار گرفتند که اگر همت کرده و از سازمان ملل بخواهند٬ اين نهاد در موقعيتي هست که ميتواند سنگسار را در دنيا ممنوع اعلام کند. اعلام ممنوعيت سنگسار در دنيا ٬ يک واقعه سياسي و انساني است. اين موضوع ميتواند جان تعداد زيادي را نجات داده و کمک کند اين لکه ننگ از پيشاني بشريت در قرن بيست و يک ٬ پاک شود. اين وظيفه سازمان ملل است که در مورد اين جنايت وحشيانه عليه بشريت ٬ تحرک بيشتري از خود نشان داده و فقط ناظر خاموش اين جنايت نباشد.

از بيست و چهارمين اجلاس شوراي حقوق بشرسازمان ملل در ژنو که هم اکنون در جريان است٬ انتظار داريم اين امر مهم را در نظر گرفته و اقدامات لازم را در اين جهت شروع کند.

با احترام: مينا احدي سخنگوي کميته بين المللي عليه سنگسار

۱٣ سپتامبر ۲۰۱٣

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر