۱۳۹۲ مهر ۱, دوشنبه

نامه مادر حسین رونقی ملکی به آیت الله خامنه ای : جلوی قانون شکنی ها را بگیرید، نمی توانم شاهد زجر کشیدن فرزند بی گناهم در زندان باشم

https://www.facebook.com/zendani.siasi

زلیخا موسوی، مادر حسین رونقی ملکی در نامه ای به آیت الله خامنه ای (رهبر جمهوری ننگین اسلامی ) نوشت: حسین را به زور و بدون حکم از خانه دزدید و ما ماههاسرگردان بودیم تا بدانیم چه بلایی سر او آورده اند چه آن زمان و چه امروزکه پیگیر کارهای حسین هستیم کسی پاسخگو نبوده و نیست .

من مادری مقاوم هستم مادری که بازجویان حسین تهدیدش می کردند که دخترانشرا هم می برند اما نمی توانم شاهدزجر کشیدن فرزند بی گناهم باشم

آیا اسلامتان گفته است که یک شخص را بی گناه به زندان بیاندازند و او را شکنجه کنند ؟

پیامبر حتی به دشمنان بیمار خود رحم می کرد چرا دادستانی تهران با فرزند بیمار من که بیماریش بخاطرشکنجه های زندان بوده است بدتراز دشمن برخورد می کند ؟

آیا می دانید اشخاصی مثل آقای خدابخشی معاون دادستان تهران هر بار با توهین برخورد می کند و جوابی به ما نمی دهد و می گوید پسرت نهایتا در زندان می میرد ؟

مگر پسر من و دیگر زندانیان سیاسی چه جرمی مرتکب شده اند که اینگونه با آنها رفتار می کنند ؟

آنها به فکر مردم و کشورشان بوده اند و ما باید به آنها افتخار کنیم نه اینکه آنها را به زندان بیندازیم .

متن کامل این نامه که برای انتشار در اختیار رهسا نیوز قرار گرفته است بشرح زیر است :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی
سلام و علیکم

اینجانب زلیخا موسوی مادر زندانی سیاسی حسین رونقی ملکی هستم که چهار سال است با وضعیت بد بیماری کلیوی و با شرایط نا مناسب در زندان اوین به سر می برد . امروز من بعنوان یک مادر که پیگیر کارهای فرزندم بوده ام از همه مسئولان قوه قضاییه و دادستانی ناامید شده و از سرناچاری به جنابعای نامه نوشته ام تا بتوانم فرزندم را نجات بدهم .

سال ۸۸ و پس از انتخابات ، ماموران اطلاعات سپاه فرزندم را در مقابل چشمان من کتک زده و بازداشت کردند و موقعی که برای بازداشت حسین به خانه ما حمله کردند حرمت خانه ای من را نگه نداشتند . حسین را به زور و بدون حکم از خانه دزدید و ما ماهها سرگردان بودیم تا بدانیم چه بلایی سر او آورده اند چه آن زمان و چه امروز که پیگیر کارهای حسین هستیم کسی پاسخگو نبوده و نیست .

پسر من سالم بود و بعد از آنکه او را زندانی کردند دچار بیمارهای متعددی شد و امروز اجازه نمی دهند که او بیرون از زندان باشد و بیماریش را مداوا کند ! آیا اسلام گفته است که یک شخص را بی گناه به زندان بیاندازند و او را شکنجه کنند ؟


رهسا نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر