۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

خبرگزاری فرانسه به نقل از ديپلوماتهای غربی:يک توافق نيازمند دادن امتيازات بزرگ از جانب ايران بايد باشد

Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد، روز شنبه با رسيدن روحانی به کشور، در يک استقبال دوگانه از وی، به ستون خودروهای او کفش پرتاب شد.
مکالمه 15دقيقه ای وی با رهبر کشوری که مدتها به عنوان ”شيطان بزرگ“ مورد تمسخر قرار می گرفت، برای برخی از تندروها بسيار سنگين بود.
کفش در زمانی که روحانی از سقف خودروی خود برای جواب به جمعيت خارج شده بود بسوی وی پرتاب شد.
خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش، می نويسد: علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئيس جمهور سابق که وسيعاً وی را حامی روحانی می دانند، گفت وی با تماس با اوباما و نه ملاقات با او، موفق به يک کودتای ديپلوماتيک شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه فرمانده نيروی قدس سپاه پاسداران نيز گفت: توجه بسياری که در نيويورک نثار روحانی شد دليلی بر سياست قوی دفاعی ايران بود.
نيروی قدس در مرکز اتهامات آمريکا عليه ايران به عنوان کشور حامی تروريزم می باشد، که يکی از موضوعات سخت علاوه بر برنامه جنجالی اتمی ايران می باشد که روحانی قرار است درهر برقراری رابطه به آن بپردازد.
ديپلوماتهای غربی روشن کردند که يک توافق نيازمند امتيازات بزرگ از جانب ايران بايد باشد.
آنها تعليق غنی سازی اورانيوم فراتر از سطح سوخت مورد نياز برای نيروگاههای برقی و بستن تأسيسات غنی سازی نزديک شهر مرکزی قم را خواستار شده اند.
خبرگزاری فرانسه در پايان اين چنين نتيجه گيری می کند: اکنون در بازگشت از هياهوی بين المللی روحانی اکنون بايد منتقدين درون رژيم را قانع سازد که دادن اين امتيازات ارزش آن را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر