۱۳۹۲ مهر ۱, دوشنبه

۲۳اعدام در چهار روز و در آستانه شرکت رئيس جمهور آخوندها در مجمع عمومی ملل متحد

Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

شمار اعدامها بعد از نمايش انتخابات به 173تن بالغ می شود

رژيم آخوندی طی چهار روز گذشته و در آستانه شرکت آخوند روحانی در مجمع عمومی ملل متحد، 23زندانی را در زندانهای زاهدان، يزد، تنکابن، و زندان گوهردشت بدار آويخت. به اين ترتيب شمار اعدامهای بعد از نمايش انتخابات رياست جمهوری در 24خرداد، که توسط رسانه های خود رژيم منتشر شده يا به نحوی به بيرون درز کرده است، به 173تن بالغ می شود.
دژخيمان رژيم آخوندی روز شنبه 30شهريور، 9زندانی را در دو اعدام جمعی در زندانهای زاهدان و قزوين بدار آويختند. احمد عيسی زهی، رشيد صوفيان، خالد ريگی، حميد رضا کريمی و غفار نورزهی از هموطنان اهل سنت بودند که در زندان زاهدان بدار آويخته شدند. رژيم آخوندی برای جلوگيری از انتشار خبر اين جنايت، از دو روز پيش از اعدام، تمامی ارتباطهای زندان را قطع کرده بود. در همين روز چهار زندانی نيز در قزوين اعدام شدند
در سحرگاه پنجشنبه 28شهريور هشت زندانی شامل سه زن در زندان مرکزی يزد بدار آويخته شدند. در همين روز دو زندانی در تنکابن اعدام شدند. يکی از زندانيان در ملأعام بدار آويخته شد. (خبرگزاری وزارت اطلاعات-مهر-28شهريور). در روز 27شهريور نيز دست کم چهار زندانی در زندان گوهردشت کرج اعدام شدند.
هزاران زندانی از جمله 3000تن در زندان قزلحصار کرج در نوبت اعدام هستند. رژيم آخوندی برای تسهيل اعدامهای جمعی سکوهای دار 24نفره در قزل حصار برپا کرده و هر هفته شماری از زندانيان را مخفيانه بدار می آويزد.
در همين حال ديوان عالی آخوندها حکم اعدام 4تن از هموطنان کرد، جمشيد دهقانی و برادر کوچکترش جهانگير دهقانی، حامد احمدی و کمال مولايی را مورد تأييد قرار داده و اين چهار زندانی هر لحظه در معرض اعدام قرار دارند.
چرخه دار و شکنجه و اعدام، ضرورت بقای فاشيسم دينی حاکم بر ايران است و تا اين رژيم هست، اين روند شوم هر روز و هر ساعت از مردم ايران به ويژه جوانان کشور قربانی خواهد گرفت. در اين شرايط و در حالی که انبوه جوانان، دانشجويان، کارگران، خانواده های مجاهدين و اشرفيها در زندانها و سياهچالها و خانه های امن رژيم زندانی هستند، آزادی 16 زندانی، که برخی نيز آزادی مشروط است، آن هم برای کسانی که که بيشتر آنها دوران محکوميتشان در حال اتمام بود، کسی را فريب نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر