۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

یورش مسلحانه مامورین ولی فقیه به منزل یک روحانی اهل سنت و زخمی کردن وی

https://www.facebook.com/zendani.siasi

یورش و حشیانه و مسلحانه مامورین وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به منزل مولوی عبدالجلیل رسول زایی و زخمی کردن وی حداقل از ۲ ناحیه.
روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه مامورین وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موسوم به واحد مرصاد به منزل شخصی مولوی عبدالجلیل رسول زایی در روستای گزور از توابع شهرستان سرباز مسلحانه یورش بردند که با اعتراض شدید مولوی و خانواده اش مواجه شدند. مهاجمین مسلح ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پاسخ اعتراض این خانواده را با شلیک مستقیم چندین گلول پاسخ دادند و مولوی عبدالجلیل از ناحیه شکم به پایین مورد اصابت حداقل ۲ گلوله قرار گرفت.

او در حالی که زخمی و دچار خونریزی شدید بود توسط مامورین سرکوبگر ولی فقیه به نقطه نامعلومی منتقل گردید و از وضعیت و شرایط این روحانی هیچ خبری در دست نیست.

در هفته های اخیر یورش ها ، دستگیریها و شلیک مستقیم گلوله به مردم بی دفاع بلوچستان و بخصوص روحانویون اهل سنت شدت گرفته است.نیروهای سرکوبگر ولی فقیه پاسخ هر اعتراض مسالمت آمیز مردم را با خشونت و وحشیگری مفرط پاسخ می دهد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش مسلحانه به منازل امن مردم و ترور روحانوین اهل سنت و شلیک به افراد بی دفاع و انتقال آنها به نقاط نامعلوم را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن کشتار مردم در ایران خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به مراجع قضایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۶ سپتامبر ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر