۱۳۹۳ فروردین ۱۸, دوشنبه

روحانی قبل و بعد از انتخابات

قبل: راه حل‌های کوتاه مدتی یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی وخارجی در دولت تدبیرو امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم. من با بسیاری از سیاستمداران بزرگ دنیا درس حقوق خوانده ام و این درس به من آموخت چگونه از حقوق مردم دفاع کنم.

بعد: مردم به خوبی می دانند که مشکلات چندین ساله در چند ماه و چند روز حل نمی شود و بایستی مشکلات را با مدارا و سعه صدر تحمل کنند.
«ساختمانی که در ۸ سال گذشته خراب شده است در چند ماه درست نمی‌شود.»

قبل: قدرت ملی به وسیله دادن آزادی بیان به مردم و حضور همه مردم در همه زمینه ها محقق می شود.

بعد: سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر بان کی مون دبیر کل سازمان ملل مبنی بر اینکه دولت یازدهم به شعارها و تعهدات خود در ارتباط با رعایت حقوق شهروندی پایبند نبوده است گفت: دولت تدبیر و امید هیچ تعهدی درباره شعارها و اقدامات خود به مجامع جهانی نداده است!!!

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، در واکنش به تمدید ماموریت احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران، ضمن غیرمشروع خواندن این قطعنامه ها، نسبت به تداوم روند ارائه قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران ابراز تاسف نمود!

قبل: به نظر من مشکل نیست شرایطی را در یک سال آینده بشود فراهم کرد که نه تنها آنها که در حصر هستند آزاد شوند که حتی کسانی که به خاطر مسائل سال ۸۸ در زندان هستند آنها هم آزاد شوند
بعد:او در این سخنرانی از "اشتباه یک یا دو نفر"، "بخشش ابوسفیان با آنهمه فتنه گری از سوی پیامبر" و "باز بودن راه توبه" گفته است

بنا به گزارش خبرگزاری های داخلی، حسن روحانی گفته است: "چرا اشتباه یک نفر، دو نفر و یا یک گروه را کش می‌دهیم؟ در حالی که پیامبر که همه چیز ما از اوست با همه رفتارهای برادرانه داشت و در حالی که منافقین را می‌شناخت در کنار سفره پیامبر می‌آمدند و حتی با ابوسفیان هم که همه فتنه‌ها از او بود رفتاری برادرانه داشت.

مصطفی پورمحمدی: اتفاقات رخ داده برای دختران میرحسین و رهنورد در روز عید غدیر حاشیه سازی بوده و ماجراجویی رسانه ای است. وی همچنین گفت دولت وارد ماجراهایی مثل رفع حصر نمی شود!

محمد ایرانی‌
۱۳ فروردین ۱۳۹۳

مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری دولت بنفش مرتکب جنایت علیه بشریت است و در سال ۲۰۰۵ از سوی دیده‌بان حقوق بشر به عنوان «وزیر مرگ» نام گرفت.

۱۱۴ نفر در دوران ریاست جمهوری روحانی بدون اتهام مشخص اعدام شدند

حداقل حدود ۶۸۷ اعدام در سال ۲۰۱۳ ثبت شده، و افزایش ۱۶ درصدی حکم اعدام در مقایسه با سال ۲۰۱۲

حدود ۴۵۸ اعدام (۵۹ نفر در ملا عام) در ماه‌های بعد از ریاست جمهوری روحانی گزارش شده، ۳۳۱ مورد از این اعدام‌ها به اتهام قاچاق مواد مخدر بوده، ۱۴۸ مورد در رابطه با قتل، که ۸ برابر سال ۲۰۱۲ هست، حدود ۱۱۴ نفر از این افراد اتهام افراد اصلا مشخص نبوده ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر