۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه

جان ريحانه هنوز در خطرجدي است! حکومت اسلامي و تشبثات شرم آور!

اينک ريحانه، دختر ميليونها نفر در ايران و در دنيا است. اينک سرنوشت او براي ميليونها نفر حياتي است و هزاران نفر فعالانه براي نجات او تلاش ميکنند.
در آنسو ارتش سايبري رژيم اسلامي و متفکرين وزارت اطلاعات، شروع به طراحي نقشه هاي شوم و در عين حال رنگ و روباخته و مسخره کرده اند.
طومار اعتراض به حکم اعدام ريحانه را چند ساعتي با اختلال روبرو کردند. دو نفر با امضا جعلي تانيا و سونيا ثابتي با امايل هاي مختلف از خارج کشور، لحظه به لحظه اين طومار را امضا ميکردند، تا مثلا اثبات کنند، که امضاها جعلي است و يا اهميتي ندارد. ما اينرا فورا با مسئولين سايت " آواز" در ميان گذاشته و حل کرديم.
روز سه شنبه گفته شد که ريحانه را در زندان صدا کرده اند، زندانيان او را در حلقه محافظت خود گرفته و گفته اند نميگذاريم او را ببريد. سه شنبه ها در زندانهاي ايران، معمولا روز انتقال محکومين به قرنطينه و اجراي حکم در روزهاي سياه و خونين چهارشنبه است . هم سلوليهاي ريحانه فکر کردند، او را ميبرند تا اعدام کنند و گفتند نميگذاريم ريحانه را ببريد. صداي اعتراض به حکم اعدام ريحانه به داخل زندان رسيده و آنها نيز خود را موظف ميدانند مانع اجراي حکم ريحانه شوند. به آنها گفته اند براي صحبت کردن او را ميبريم و زندانيان گفته اند بياييد اينجا صحبت کنيد ما اطاق را براي شما خالي ميکنيم.
به ريحانه گفته اند نامه اي را امضا کند که در آن گفته شده است او به خارج کشور ربطي ندارد، او ضد انقلاب نيست، او جاسوس نيست و .... و...
ريحانه اينها را امضا کرده است .
ما اکنون خبري از ريحانه و اينکه کجاست نداريم. همان قدر ميدانيم که رژيم سعي ميکند او را مخفيانه و بي سر و صدا اعدام کند.
بنظر ميرسد تنها چاره را وزارت اطلاعات رژيم در اجراي فوري حکم اعدام ميداند.
بهمين دليل کمپين نجات ريحانه، در مورد وضعيت ريحانه هشدار داده و به همه معترضين و همه رسانه ها و نهادهاي بين المللي ميگوييم به اعتراضات و افشاگريهاي خودمان بايد گسترش دهيم ، ما خواهان تماس فوري اتحاديه اروپا، مقامات دولتها و سازمان ملل با حکومت اسلامي ايران براي دادن اخطار به آنها در مورد اجراي حکم اعدام ريحانه هستيم.

از اتفاقات جديد در اين پرونده ، لب به سخن گشودن به اصطلاح وکيل خانواده سربندي است. اين هم يکي ديگر از تشبثات رژيم براي خواباندن صداي اعتراضات بود. ايشان که وکيل وزارت اطلاعات در پرونده زهرا کاظمي بود و در آن پرونده از قاتلين و شکنجه کنندگان و از نظام دفاع ميکرد، اکنون دارد شانس خود را در دفاع از وزارت اطلاعات در پرونده ريحانه امتحان ميکند. روز گذشته در مصاحبه با رسانه هاي معلوم الحالي همچون تسنيم با چهره اي عبوس فرمودند که ريحانه در هر حال اعدام خواهد شد و دروغ هايي در مورد پرونده ريحانه گفتند که مادر ريحانه خانم پاکروان آنها را در فيس بوک خودشان پاسخ دادند.
بنظر ميرسد بايد منتظر ظهور " پرس تي وي" و برنامه هاي اقرار گيري و شامورتي بازي هايي شد که رژيم در پرونده سکينه محمدي آشتياني به آن دست زد!!
مبارزه براي نجات ريحانه، يک مبارزه در قلب و روح و روان، ميليونها نفر مردم ايران وجهان در جريان است که سرنوشت ريحانه را شنيده و براي نجات او و براي مقابله با سيستم قضايي و قانون وحشيانه قصاص جمهوري اسلامي تلاش ميکنند.
اين مبارزه باعث شده همه خود را درگير بحثها و لحظات اين مبارزه بکنند.
روز سه شنبه ۱۵ آوريل روز مهمي بود. اما هنوز تعيين تکليف نهايي در پيش است. از همگان دعوت ميکنيم براي به سرانجام رساندن اين مبارزه مهم و انساني به ياري ريحانه آمده و کمک کنند جان اورا نجات دهيم. وزارت اطلاعات حکومت اسلامي در بسياري از پرونده هاي اعدام يک طرف قضيه است و بويژه در اعدام فعالين سياسي وزارت اطلاعات است که شکنجه ميکند و حکم ميدهد و دوندگي ميکند تا افراد را به قتل برسانند. در اين مورد نيز پرونده جنايي- امنيتي است. ظاهرا خودشان کشته اند و دارند سناريوي قتل ريحانه را ميريزند براي پاک کردن دستهاي خونين خود در مورد قتل مرتضي سربندي.

به جنبش دفاع از ريحانه بپيونديد ما بايد ريحانه را از دست اينها نجات دهيم. اين امکان پذير است!

جمعه اين هفته روز اعتراض گسترده تر بين المللي به حکم اعدام ريحانه است. در هر جايي که هستيد برنامه اعتراضي سازمان دهيد . اين يک نبرد مهم در دفاع انسانيت و حقوق انساني و عليه قتل و جنايت و انسانکشي است.

مينا احدي
۱۶ آوريل ۲۰۱۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر