۱۳۹۳ فروردین ۱۶, شنبه

نماينده خامنه ای، پارلمان اروپا را تهديد می کند

نماينده خامنه ای در نمايش جمعه تهران: پارلمان اروپا بايد از تعطيلی جاسوس خانه آمريکا و دست و چشمان بسته جاسوسهای آمريکايی پند بگيرد

عکس العمل هيستريک رژيم آخوندی در برابر قطعنامه پارلمان اروپا درباره نقض حقوق بشر در ايران، به خوبی نشان می دهد که شکنجه و اعدام و نقض وحشيانه و سيستماتيک حقوق بشر خط سرخ اين رژيم است و هر گونه انعطاف و عقب نشينی در آن روند سرنگونی اين رژيم قرون وسطايی را به شدت سرعت می بخشد.

آخوند موحدی کرمانی، در نمايش جمعه 15فروردين قطعنامه پارلمان اروپا درباره نقض حقوق بشر در ايران را «ياوه سرايی» خواند و در ارتباط با احتمال تأسيس دفتر اتحاديه اروپا در ايران با اشاره به گروگانگيری ديپلوماتهای آمريکايی در تهران در سال 1979 گفت: «مردم ايران اجازه تأسيس لانه جاسوسی جديد در ايران را نخواهد داد؛ از سرنوشت لانه جاسوسی آمريکا عبرت بگيريد. همان طور که جاسوسهای آمريکايی دست و چشمشان بسته بود، آنها نيز بايد از آن پند بگيرند» (خبرگزاری نيروی تروريستی قدس-تسنيم-15فروردين).

وی افزود: «خيلی شرم آور است. يعنی بی حيايی و بی شرمی را به حد اعلا رسانده اند. چه توقعات و اتهامات عجيبی است! در ايران حقوق بشر مراعات نمی شود! به چه دليل مراعات نمی شود؟!... آنها می گويند که انتخابات در جمهوری اسلامی ايران با استانداردهای بين المللی سازگاری ندارد... آنها با کمال پررويی دستور می دهند که احمد شهيد اين عنصر ضدايرانی که بلندگوی استکبار است، بايد اجازه داده شود که به ايران بيايد و فتنه کند. اروپايی ها می گويند سفرهای هيأتهای پارلمانی به ايران بايد با اجازه ملاقات با فتنه گران و ضدانقلاب همراه باشد. چه توقعات زشتی!»

آخوند مکارم شيرازی، نيز در اين باره گفت: «اتحاديه اروپا طرح 20 ماده ای ضدايرانی ارائه کرده که بايد به شدت مراقب بود. وی افزود: هنوز قضيهٴ هسته يی ما تمام نشده آنها چنين بساطی به پا کرده اند که بايد به شدت مراقب بود» (خبرگزاری سپاه پاسداران- فارس-14فروردين).

از سوی ديگر پاسدار سرتيپ محمدرضا نقدی سرکرده بسيجيان «اتحاديه اروپا را بدتر از چارپايان» معرفی کرد و گفت: در قطعنامه می گويند حق نداريد اعدام کنيد و می گويند بيايند در ايران دفتر بزنند، شما غلط می کنيد که در ايران دفتر بزنيد» (سايت حکومتی تابناک-14فروردين93).

علاءالدين بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس گفت: «اگر اتحاديه اروپا فکر می کند که با اين گونه اقدامات می توانند روابط خود را با ايران تنظيم کنند، بايد بدانند که در کج راهه ای قرار گرفته اند که بی ترديد به نتيجه نخواهند رسيد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر