۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

تجمع اعتراضی خانواده های زندانيان سياسی اوين در مقابل مجلس ارتجاع

جمعی از خانواده های زندانيان سياسی زندان اوين صبح امروز يکشنبه 31فروردين در مقابل مجلس ارتجاع در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنندگان خواستار آزادی زندانيان سياسی و همچنين برگشت زندانيانی شدند که روز پنجشنبه 28فروردين بعد از يورش جنايتکارانه دژخيمان رژيم آخوندی به بند350 اوين، به سلولهای انفرادی منتقل شده اند.
اين زندانيان که حال برخی از آنها وخيم است، هم اکنون تحت شکنجه های وحشيانه قرار دارند.
گارد ضدشورش در وحشت از گسترش اين حرکت اعتراضی مقابل مجلس ارتجاع، خانواده ها را محاصره کرده است.
در يورش روز پنجشنبه 28فروردين پاسداران به زندان اوين شماری از زندانيان به شدت مجروح و دچار خونريزی شديد و شکستگی در ناحيه سر و دنده ها شدند که در ميان آنها غلامرضا خسروی سوادجانی، اسدالله هادی، جواد فولادوند و اسدالله اسدی در وضعيت بحرانی قرار دارند. اسدالله هادی که به تازگی عمل قلب باز انجام داده در وضعيت خطرناکی به سر می برد. مزدوران همچنين اقدام به تخريب تمام وسايل زندانيان کردند و دست نوشته های زندانيان را نيز با خود بردند.
شمار ديگری از زندانيان که در حياط زندان با سردادن شعار مرگ بر ديکتاتور و خواندن سرود به اين وحشيگريها اعتراض کردند، نيز مورد ضرب و جرح شديد عوامل نيروهای سرکوبگر قرار گرفتند. در پی اين يورش وحشيانه 31تن از زندانيان به سلولهای انفرادی بند 240 اوين منتقل شدند.

آفتابکاران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر