۱۳۹۲ مرداد ۲۵, جمعه

برملا شدن دزديهاي آخوند پورمحمدي، توسط باند رقيب در مجلس رژيم

در سومين روز بررسي اعضاي پيشنهادي كابينه آخوند روحاني يكي از نمايندگان باند رقيب برخي دزديها و چپاول آخوند پورمحمدي از عاملان اصلي قتل عام سي هزار زنداني سياسي در سال67 را كه به عنوان وزير دادگستري كابينه روحاني، معرفي شده است، برملا كرد.

بخشايش، يكي از نمايندگان مجلس ارتجاع در مورد دزديهاي آخوند پورمحمدي از جمله گفت: 
براساس اسناد، پورمحمدي وقتي در وزارت كشور بود، مبلغ 20ميليارد تومان، از اعتبارات داخلي وزارت كشور را برداشت ميكند، ميدهند به شركت تعاوني كاركنان وزارت كشور. اين پول هنوز برنگشته است!!!
جناب حجتالسلام پورمحمدي كه مبارزه با مفاسد را بر عهده دارند، طي نامه يي به معاونت عمراني خودشان دستور ميدهند كه ”از تبصرة13 ستاد سوخت، مبلغ 500 ميليون تومان در اختيار اين جانب قرار بدهيد.“ و ايشان اين پول را به آقاي «مسعود ـ م» ميدهند كه همواره با ايشان بوده و جديداً به رحمت خدا رفته است. اين پول برنگشته است!!!
جناب آقاي پورمحمدي در يك جاي ديگر به معاونت عمراني خودشون ميگويند كه آقا ”ده ميليارد تومان در اختيار ما قرار بدهيد“ و اين پول ميرود در اختيار آقاي ”كاووس ـ ي“. آقاي ”ي“ الان برج ساز است در شهرك غرب…
بخشايش در ادامه توضيحاتش به اعمال نفوذ پورمحمدي در پرونده‌يي كه عليه وي تشكيل شده بود، اشاره كرده و در مورد قاضي پرونده ميگويد: پورمحمدي وي را از قضاوت عزل و پرونده را به جاي ديگري منتقل كرد كه الان خاك ميخورد. بخشايش به نمايندگان باند رقيب كه به او اعتراض ميكنند، ميگويد شما خودتان هم در اين پرونده ها شريك بوديد و ادامه ميدهد:
…آقاي پور محمدي در سال 85، رئيس ستاد سوخت است. از طريق ترك تشريفات مناقصه، ميآيد 500دستگاه اتوبوس مدل بوتانگ چين را به شركت ”پرسان سپاهان احيا“ واگذار ميكند. اين شركت اصلاً وجود خارجي در آن زمان نداشته است…
در پاسخ، دژخيم پورمحمدي جنايتكار به منفور بودنش به خاطر جناياتي كه مرتكب شده است، اذعان كرده و خطاب به نمايندگان مجلس ارتجاع گفت شما خوراك براي ماهواره و مجاهدين آماده كرديد.
وي گفت:
اين بد است كه كه من اين را بگويم، اما در اين 10 روزه كانديدا و نامزد شدنم براي وزارت دادگستري، 50ماهواره و سايت و شبكه تلويزيوني و راديو و روزنامه و مجله عليه من دارند مطلب مي نويسند. و از آقاي رئيس جمهور خواستند معرفي من را از مجلس پس بگيرد، از شما نمايندگان هم خواستند كه به من رأي ندهيد. تمام مدافعان آزادي و عدالتحواهي و حقوق بشر و از اين حرفها…
متأسفم كه 10 روز ديگه خوراك براي ماهواره آماده كرديد. صداي آمريكا، راديو فردا ... راديو منافقين، العربيه، صداي آلمان، شبكه ضدانقلاب و كل روزنامه ها كه يك ليست 40-30 تايي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر