۱۳۹۲ مرداد ۱, سه‌شنبه

طبق اخبار رسیده به کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی توسط میترا پور شجری دختر زندانی سیاسی محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس و زندانی ۵۱ ساله که در ندامتگاه مرکزی کرج ازییماری قلبی شدید رنج می برد و بار‌ها و بارها سازمانهای حقوق بشری نگرانی خود را نسبت به وضعیت جسمی وی اعلام کرده‌انددر حال حاضر علاوه بر مشکلات شدید قلبی و روحی به تازگی با عود بیماری پروستات با مشکل تازه ای روبرو شده میترا پورشجری دختر این زندانی سیاسی طی گفتگو یی با فعالین کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی گفت:

"پدرم یک سال و نیم است که ورم پروستات دارد. ولی بدلیل مشکلات شدید قلبی و ضرورت درمان مشکل قلبی اش ما دیگر به ورم پروستات وی که تاکنون درمانی برای آن صورت نگرفته توجهی نکردیم.

ورم پروستات پدرم را در زندان هنوز پزشک معاینه نکرده از چند روز پیش پدرم دیگر نمی‌تواند ادرار کند.

پدرم که برای معالجه به بهداری مراجعه کرده بود، به او گفته‌اند دکتر متخصص دو هفته دیگر به زندان می‌آید و اگر وقتی باشد شما را معاینه می‌کند.

این در حالی است که پدرم هم اکنون مشکل دارد و بشدت درد می‌کشدمحمدرضا پورشجری (سیامک مهر) وبلاگ نویس زندانی ۵۱ ساله، ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد.

او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه های وحشیانه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی او شده است

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ضمن نگرانی از وضعیت وخیم این زندانی ومحکوم کردن فشار‌های مضاعف بر این زندانی خواستار آزادی بی‌ قید و شرط وی و تمامی زندانیان سیاسی می باشد.


                                                              

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر