۱۳۹۲ تیر ۲۵, سه‌شنبه

باز هم یه مزخرف تازه از یک شیخ تازه

اين روزها صفحات دنياى مجازى پر شده است از اظهار نظرها در خصوص سخنان امام جمعه أنار كه گفته: مردانى كه اجازه ميدهند زنانشان آرايش كرده از خانه بيرون بروند "ديوث" هستند: 
جدا از اينكه استفاده از اين ادبيات در شان أفراد عادى جامعه نيست چه رسد به يك روحانى كه امامت جمعه يك شهر را عهده دار است ، از اين ديد حائز اهميت است كه با هيچ عكس العملى از سوى جامعه روبرو نشده ، 
ميدانيد كه ايران بيشترين مصرف لوازم آرايشى را در خاورميانه دارد و تقريباً ٩٠ درصد خانمهاى ايرانى آرايش ميكنند ، پس چگونه است كه در مقابل اين توهين آشكار جامعه ساكت است . 
ايرانيانى كه حداقل در خصوص خانواده خود بسيار غيرتى بوده و بسيارى بر سر تعصبات خانوادگى حتى كشته شده اند .پس چطور اجازه ميدهند به اين راحتى به آنها توهين شود . 
چنين به نظر ميرسد كه كلاه آخوند جماعت ديگر پشمى ندارد و اصولاً مردم حرفهاى آنها را نشنيده ميگيرند . گذشت آن زمانى كه مردم با فتواى ميرزاى شيرازى قليان ها ميشكستند و حتى زنان حرم ناصر الدين شاه تنباكو را بر او دريغ ميكردند اكنون مردم براى خزعبلات اين شيوخ تره هم خرد نميكنند . تنها فايده حكومت اسلامى اين بود كه مردم چهره واقعى اين روبه صفتان را شناختند اما افسوس كه بهاى سنگينى بابت آن پرداختند . ..... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر