۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۷, شنبه

اعتراف روحانی به شکست رژیم در جنگ با ماهواره و دنيای ارتباطات

روحانی در تلاش شيادانهٴ برای ارائهٴ خودش به عنوان يک چهرهٴ متفاوت از آخوندهای حاکم، به شکست رژيم در سد کردن امواج انقلاب ارتباطات به روی مردم و جوانان ايران اعتراف کرد.

روحانی که امروز (شنبه 27ارديبهشت) در يک مراسم دولتی تحت عنوان «مراسم پايانی چهارمين جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات» سخنرانی می کرد، در حالی که می کوشيد وحشت و خصومت رژيم قرون وسطايی آخوندها با هر پديده نو را دغدغه برای ايمان جوانان جلوه دهد گفت: «چرا اين همه در تزلزل هستيم… فکر می کرديم اگر ويدئو وارد کشور شود، ايمان جوانان پر می زند، سالهای اول انقلاب دغدغه ما اين بود که مبادا يک دستگاه ويدئويی وارد کشور شود… ديديم آمد و به همه خانه ها رخنه کرد و بر ايمان جوانان اثر منفی نگذاشت».

روحانی سپس به شکست رژيم در جنگ با ماهواره نيز اعتراف کرد و گفت: «بعدها غصه ديگری شروع شد که با ماهواره ها چه کنيم… آمديم و در پشت بام ها و بالکنها با آن مبارزه کرديم، اما تأثيری نداشت».

روحانی که با اين سخنان تلاش می کرد خود را مخالف بگير و ببندهای رايج جلوه دهد، اما نتوانست ماهيت سرکوبگر و امنيتی خود را بپوشاند و در يک جداسازی شيادانه ميان آزادی فردی در دنيای مجازی با آزادی بيان، گفت: «مصلحت ما در زمينه سياسی فقط امنيت و اسرار ملی است، نه چيز ديگر». اظهارات روحانی در عين فريبکاری، يک بار ديگر بن بست و جنگ درونی رژيم بر سر دو خط متفاوت باند خامنه ای و باند رفسنجانی ـ روحانی برای مقابله با خطر انفجار اجتماعی را به نمايش گذاشت. باند ولی فقيه از آن وحشت دارد که باز شدن هر گونه رخنه يی در سد اختناق به شکستن اين سد و جاری شدن سيلی که تمام رژيم را با خود می برد، خواهد انجاميد و باند ديگر اصرار می ورزد اگر سوپاپ اطمينانی در اين ديگ عظيم بخار ايجاد نشود، انفجار مهيبی که در راه است، تمامی رژيم را به باد فنا می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر