۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

مه آفرید به جای چه کسی اعدام شد ؟

پاک. شدن صورت مسئله /! در حالی‌که بسیاری از متهمان پرونده «اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی» جان سالم به در برده‌اند، مه‌آفرید امیرخسروی سحرگاه روز شنبه سوم خرداد اعدام شد.

به گزارش « محبت نیوز» و به نقل از  ایرنا و دادسرای عمومی و انقلاب تهران،حکم اعدام مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور بابت «افساد فی الارض» از طریق شرکت در «اخلال در نظام اقتصادی کشور» با «تبانی و فساد در شبکه بانکی» و «توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه» و «اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه» صورت گرفت.
به نقل از خودنویس، مهرگان، برادر آقای امیر خسروی چند سال پیش به کانادا پناهنده شد و محمدرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی نیز که از سوی دادستانی کل کشور به عنوان یکی از متهمان پرونده معرفی شد، از کانادا به ایران بازنگشت.
براساس گزارش‌های پراکنده‌ای که در مورد این پرونده منتشر شده، تعدادی از نمایندگان مجلس، یک معاون قوه قضائیه و تعداد زیادی از مقام‌های دولتی از متهمان این پرونده هستند. محسنی اژه‌ای چندی پیش نیز از بازداشت چند نفر دیگر مرتبط با این پرونده خبر داد.
اجرای این حکم در حالی انجام می‌گیرد که پرونده‌های متعدد پول‌شویی و رشوه‌خواری در جمهوری اسلامی مشمول رسیدگی قرار نگرفته است.
در هفته گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس به عدم رسیدگی به پرونده‌های مالی «آقازاده‌ها» از سوی قوه قضائیه اعتراض کرده‌اند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس در یکی از جلسات علنی هفتگی پیش گفت: «یکی از آقازاده‌ها در اروپا به پرداخت یا دریافت رشوه متهم شده است، اما نمایندگان نام او را نمی‌برند و درباره او اسم رمز، مثلن جونیور به کار می‌برند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر