۱۳۹۳ خرداد ۲, جمعه

به هلاکت رسیدن ۴۰پاسدار در لاذقیه سوریه

طبق گزارشات رسیده از جبهه های شمالی و بلندیهای تشلما در لاذقیه، در درگیریهای که در این منطقه رخ داد حداقل 40تن از نیروهای سپاه پاسداران و شبه نظامیان شیعی وابسته به آنها به هلاکت رسیدند.
رزمندگان جبهه شام اعلام کردند، این مزدوران قصد پیشروی در این جبهه را داشتند که در کمین رزمندگان گرفتار شدند و متحمل ضربات جدی شدند. همچنین رزمندگان از اطراف، مراکز نیروهای اسد را زیر آتش سنگین گرفتند و مواضع خود را در این منطقه مستحکمتر کردند.
بعد از آرامش نسبی در مناطق شمال که در هفته های گذشته شاهد آن بودیم، مجدداً درگیریها در بلندیهای تشلما و خصوصاً اطراف برج استراتژیک 45 از سر گرفته شده است. رزمندگان بارها یورش نیروهای اسد را که قصد پیشروی به سمت شهر کسب را داشتند خنثی کردند.
اتاق عملیات رزمندگان اعلام کرد، 40تن از مزدورانی که قصد داشتند مواضع خود را در بلندیها ی تشالما جلو بکشند، در کمین افتادند و به هلاکت رسیدند.

به تلافی این شکستها، نظام اسد 6بار اقدام به آتش زدن جنگلهای این منطقه با پرتاب بشکه های انفجاری کرده است، این تجاوزات تا شهر کسبkasab و مناطق کرد نشین نیز ادامه داشته است و بارها این مناطق مورد حملات هوایی قرار گرفته اند که خوشبختانه تا به حال هیچ گونه خسارات جانی به ساکنان گزارش نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر