۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات به منزل شخصی خادم کلیسا ، دستگیری و انتقال وی به نقطه ای نامعلوم

مامورین وزارت اطلاعات به منزل یک خادم کلیسا در کرج یورش بردند ،او را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.
روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۱:۰۵ سه نفر از ماموران وزارت اطلاعات به فرماندهی فردی که خود را خلج می نامد و از بازجویان وزارت اطلاعات در شهر کرج و مسئول بازجویی و شکنجه هموطنان مسیحی و سایر اقلیتهای مذهبی در کرج می باشد به منزل شخصی رضا ربانی معروف به سیلاس خادم کلیسای کرج وحشیانه یورش بردند و وی را در مقابل چشمان فرزند و همسرش دستگیر و با زدن دست بند به نقطه نامعلومی منتقل کردند. وقتی که همسر آقای ربانی از بازجوی نامبرده پرسید ما کی می توانیم او را ببینیم به ایشان گفت : تا ۳ هفته حق مراجعه و پیگیری وضعیت همسرش را ندارد .


بازجو خلج با ۲ مامور همراهش تمامی نقاط منزل را مورد بازرسی قرار دادند از جمله کولر ، مواد غذایی آشپزخانه را باز می کردند و در آشپزخانه پخش می کردند . اتاقهای خواب و حتی وسایل شخصی خانواده را بازرسی و منزل آنها را با تلی از وسایل پخش شده و پرتاب شده رها کردند.بازجو خلج سپس مقداری ازوسایل شخصی این خانواده از جمله : کتابها ، تلفن همراه، دفترچه تلفن و غیره را با خود بردند.
دختر ۴ ساله این خادم که خواب بود با یورش وحشیانه بازجویان مضطرب و نگران از خواب بیدار شد و درحالی که شاهد برخوردهای وحشیانه با پدرش بود به خود می لرزید و گریه می کرد .بازجو خلج هنگام خارج کردن رضا ربانی به دختر ۴ ساله اش اجازه نداد که لحظه ای در آغوش پدر قرار گیرد و با او خدا حافظی کند.
بازجویان وزارت اطلاعات این رفتارهای وحشیانه و قرون وسطایی با خانواده های ایرانی در حریم امن و خصوصی آنها را بدستور آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند حسن روحانی انجام می دهند این ۲ آخوند مجری سیاستهای سرکوبگرانه آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم هستند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه به منزل خادم کلیسای کرج و دستگیری و انتقال او به نقطه ای نامعلوم را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای پایان دادن به نقض وحشیانه حقوق بشر در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر