۱۳۹۲ بهمن ۴, جمعه

فیس بوک و توئیتر صهیونیستی بوده و باید فیلتر شوند!

در برنامه "دیروز امروز و فردا" که ازصدا و سیمای ررژیم در مورد فیلترینگ و شبکه های اجتماعی پخش شد, اخوان بهابادی عضو شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد که تعمدی در خصوص پیاده سازی فیلترینگ هوشمند در کشور وجود دارد !
اما دبیر کمیته مصادیق جرایم رایانه ای خرم آبادی از پاسخ به این سوال طفره رفت و ضمن نشان دادن تصاویر مارک زاکربرگ موسس فیس بوک در لباس صهیونیستی تاکید کرد که دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر صهیونیستی بوده! و باید فیلتر شوند! چرا که خمینی گفته صهیونیستها اگر یک قطره آب در بحر بریزند، آن بحر نجس می شود!!!

قاصدان آزادی
نگاره: ‏فیس بوک و توئیتر  صهیونیستی بوده و باید فیلتر شوند!

در برنامه  "دیروز امروز و فردا" که ازصدا و سیمای ررژیم در مورد فیلترینگ و شبکه های اجتماعی پخش شد, اخوان بهابادی عضو شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد که تعمدی در خصوص پیاده سازی فیلترینگ هوشمند در کشور  وجود دارد !
 اما دبیر کمیته مصادیق جرایم رایانه ای  خرم آبادی از پاسخ به این سوال طفره رفت و ضمن نشان دادن تصاویر مارک زاکربرگ موسس فیس بوک در لباس صهیونیستی تاکید کرد که دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر صهیونیستی بوده! و باید فیلتر شوند! چرا که خمینی گفته صهیونیستها اگر یک قطره آب در بحر بریزند، آن بحر نجس می شود!!!

قاصدان آزادی‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر