۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

مكارم شيرازی: برای دفاع از پيامبر اسلام به خيابان بريزيد

آیت‌الله مکارم‌ شیراز.ی خواستار برگزاری اجتماعات اعتراض‌آمیز در حمایت از پیامبر اسلام شد.
به گزارش «محبت نيوز»، مکارم شیرازی از مراجع تقلید ضرورت برگزاری اجتماع اعتراض آمیز در محکومیت انتشار كارتون پيامبر اسلام را مورد تاکید قرار داد و گفت: "غرب باید بداند که مسلمانان اجازه نمی‌دهند کسی به مقدسات آنها توهین کند."
به گفته خبرگزاری فارس،  ناصر مکارم‌ شیرازی پیش از ظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه خود اظهار داشت: این اقدام از سوی مسلمانان محکوم بوده و نشانه حمایت دولتمردان غربی است.
وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دولتمردان غربی عقل سیاسی خود را از دست داده‌اند تصریح کرد: آنها با توهین به ساحت نبی مکرم اسلام می‌خواهند که به دین مبین اسلام ضربه بزنند.
این مرجع تقلید به جنایات گروه تروریستی دولت اسلامی اشاره کرد و مدعی شد: دولت اسلامی (داعش) نیز دست پرورده استکبار بوده و با هدف ضربه زدن به اسلام ایجاد شده است.
وی خطاب به رهبران غربی گفت: آیا توهین به مقدسات دیگر ادیان کار درستی است؟ عده‌ای می‌خواهند که با چنین اقداماتی چهره دین مبین اسلام را در دنیا مخدوش کنند.
مکارم‌ شیرازی با اشاره به اینکه توهین به "محمد" موجب شد که چهره واقعی دولتمردان غربی برای همگان مشخص شود افزود: دنیا امروز بیش از گذشته با هویت واقعی سردمداران غربی آشنا شد.
وی در ادامه افزود: برخی‌ افراد ساده لوح دولت‌های غربی را اسوه تمدن می‌دانند در حالی که می‌بینیم آنها نه حامی حقوق بشر هستند و نه اسوه‌ای از تمدن. این مرجع تقلید ضرورت برگزاری اجتماع اعتراض آمیز در محکومیت انتشار كارتون درباره پيامبر اسلام را مورد تاکید قرار داد و گفت: غرب باید بداند که مسلمانان اجازه نمی‌دهند کسی به مقدسات آنها توهین کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر