۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

منتظر ماندن به امید اینکه آخوند به قولی که داده عمل کند یکی از بزرگ ترین اشتباهات ما ایرانی هاست!



گروهی از اهالی اهواز در اعتراض به بی‌عملی مسئولان در مقابله با آلودگی هوا در این شهر، در یک تجمع اعتراضی و آرام شرکت کردند.
يكی از هموطنان به نام اميد راد ميگويد:
تلفات یک انقلاب کمتر از تلفات ماندن در زیر یوغ این رژیم است روزانه هزاران نفر از آلودگی هوا، سرطان، آلودگی آب، تصادفات جاده ای، ناامنی و... میمیرند. بیایید خود و عزیزانمان را از شر این رژیم جنایتکار نجات دهیم. مرگ یک بار شیون هم یک بار رژیم بسیار آسیب پذیر تر از آن است که به نظر میرسد کافی است یک هفته اعتراضات خیابانی تداوم داشته باشد و وارد فاز درگیری خیابانی شود خیلی زود ضعف رژیم مقابل مردم معلوم میشود. به شرطی که همه مردم دست به دست هم دهیم. اگه بنشینیم و هیچ اقدامی نکنیم تا هزار سال دیگه هم اوضاع بهبود نمی یابد بسیاری از ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی مثل اعتیاد, فحشا , طلاق , افسردگی مردم , ...حاصل تصمیمات سران همین رژیم است که برای چپاول شما گرفته میشوند.در حالی که مردم با هزاران بدبختی و گرفتاری تا حد مرگ دست به گریبانند سران این رژیم با سرمایه‌های میلیاردی حاصل از منابع سرشار این مملکت نه تنها در بهترین رفاه زندگی میکنند بلکه خود را مالک تمام این کشور و حتی جان و ناموس مردم میدانند. تمام این بدبختیها محصول سیاستهای همین رژیم است به جای نشستن و افسوس خوردن مشکلی را حل نمیکند بیایید دست به دست هم بدیم نیروهای امنیتی بسیار ضعیفتر از ظاهرشان هستند اگه همه جوونها همت کنند و بریزید بیرون و از چیزی نترسید و خیابانها رو ترک نکنید مطمئن باشید پیروز خواهید بود. کلید آینده روشن برای شما و فرزندانتان کنار گذاشتن ترس است رژیم چند نفر را میتواند بکشد یا زندانی کند وقتی همه باهم باشید نیروهای امنیتی هیچ غلطی نخواهند توانست. اگر خودتان نخواهید سرنوشت شما هرگز تغییر نخواهد کرد. مثل مردم اوکراین, مصر و تونس جسارت داشته باشید. بدست آوردن هر چیزی نیازمند سختی و دادن هزینه است.
نیازی به بهانه خاصی نیست همین الانش هزاران جنایت علیه مردم داره انجام میشه کافیه سازماندهی و تجمع کنیم و استعفای سران نظام رو به عنوان خواسته اصلی مطرح کنیم و کوتاه هم نیاییم تشویق و سازماندهی مردم برای این راه وظیفه من و شماست و از هر وسیله ای که میتونیم باید استفاده کنیم.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر