۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

آخرین اظهارات وزیر کشور درباره دستگیری عاملان اسیدپاشی اصفهان

خبرگزاری هرانا – وزیر کشور گفت: همچنان دستگیری عاملان اسید پاشی اصفهان در دستور کار است و تقریبا هر هفته معاون امنیتی وزارت کشور با مسئولان استان اصفهان، نیروی انتظامی تهران و اطلاعات برای دستگیری عاملان اسیدپاشی جلسه دارند.
به گزارش هرانا به نقل از ایسنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه برگزاری نشست مشترک مشاوران امور زنان و خانواده استانداری‌ها با وزیر کشور در وزارت کشور در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین اقدامات انجام شده برای دستگیری عاملان اسیدپاشی اصفهان اظهار کرد: ‌ بر اساس برنامه‌ها و اقدامات شورای امنیت دستورعمل‌هایی تدوین شد و نیروی انتظامی با جدیت پیگیر دستگیری عاملان اسیدپاشی اصفهان است. البته عاملان اسیدپاشی‌هایی که پس از اصفهان رخ داد به سرعت شناسایی شدند.
لازم به ذکر است که با وجود گذشت چندین ماه از این جنایات زنجیره‌ای هنوز اقدام مناسبی از سوی حاکمیت صورت نگرفته و فقط هر از گاهی یکی از مسئولین در صحبت‌ها اشاره‌ای گذرا به اینکه با جدیت، پیگیر دستگیری عاملان اسیدپاشی هستیم می‌کنند. و هر جا هم که اعتراض و یا انتقادی از سوی فعالین مدنی و گروههای مختلف مردمی صورت گرفته به جای دستگیری عاملان و آمران این جنایت، اقدام به زندانی و بازداشت معترضین نموده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر