۱۳۹۳ آبان ۲, جمعه

ریحانه جباری برای حکم «قصاص» احضار شد

ریحانه جباری با وجود خوش‌بینی وزیر دادگستری برای «ختم به‌خیر» شدن پرونده‌اش، امروز جمعه درحالی که بخش اداری زندان تعطیل است برای اجرای حکم قصاص احضار شده است.
به گزارش «محبت نیوز» «شعله پاکروان» مادر ریحانه جباری در صفحه فیسبوک اعلام کرد دخترش را برای اجرای حکم اعدام به زندان شهر ری احضار کرده اند.
به نقل از خودنویس، مادر ریحانه با اعلام اینکه از دفتر زندان با او تماس گرفته‌اند تا برای « ملاقات آخر» به آدرسی که به او داده‌اند برود توضیح داد که قرار است امشب او را برای اجرای حکم منتقل و فردا حکم قصاص را اجرا کنند.
بنابر پست‌های فیس‌بوکی او، دخترش نیز امروز( جمعه)  در تماس تلفنی با او توضیح داده اصرارها برای انتقال او «شدید» شده و او را با وجود مخالفت‌های هم بندی‌هایش «از رختخواب بلند کرده‌اند» تا برای اجرای حکم منتقلش کنند. به گفته مادر ریحانه و توضیح هم بندی‌های او این زندانی بیمار و تبدار است و ماموران زندان درحالی تلاش می کنند تا او را برای اجرای حکم منتقل کنند که روز جمعه بخش اداری زندان تعطیل است.
او توضیح می دهد که به ابراز امیدواری دیروز وزیر دادگستری برای «ختم به خیر» شدن پرونده دخترش دل خوش کرده بوده است.
مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دیروز در پاسخ به این سوال که آیا برای اجرای حکم قصاص ریحانه جباری وقتی تعیین شده به خبرگزاری ایرنا گفته بود که چیز خاصی نشنیده و انتظار دارد که این پرونده به نحوی ختم به خیر شود.
بنابر آنچه در پرونده ریحانه جباری آمده است، او در تیرماه سال ۸۶ در درگیری با مرتضی سربندی این پزشک را به قتل رسانده است. در آن زمان ریحانه ۱۹ سال داشته و در اعترافات خود اعلام کرده که برای «دفاع از خود در برابر تعرض جنسی» دست به چنین کاری زده است.
خانواده مقتول این موضوع را همواره رد کرده و خواستار اعدام او هستند.

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر