۱۳۹۳ تیر ۱۱, چهارشنبه

بیست و یکمین روز اعتصاب غذای ۴زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام در قزلحصار

4زندانی سیاسی اهل سنت در زندان قزلحصار کرج، روز چهارشنبه 11تیر بیست و یکمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر گذاشتند. این چهار زندانی که در قرنطینه زندان قزلحصار به سر می برند بر اثر عوارض ناشی از اعتصاب غذا در وضعیت وخیمی به سر می برند.

تا كنون جمشيد و جهانگير دهقاني چندين مرتبه دچار فينت شده و از هوش رفته اند. حامد احمدي و كمال ملايي نيز از خونريزيهاي داخلي رنج ميبرند، دكتر علائم حياتي اين زندانيان را هشدار دهنده اعلام كرده و گفته است كه در بعضي موارد وضعيت جسمي و ضايعات آنان برگشت ناپدير ميباشد.اين زندانيان در اعتراض به اجراي حكم اعدام و انتقالشان از زندان گوهرشت به قزلحصار اقدام به اعتصاب غذاي اعتراضي نموده اند. قبلا هر چهار نفر در همين زندان بيش از هفتاد روز در اعتصاب غذا بودند.

عکس: ‏بیست و یکمین روز اعتصاب غذای ۴زندانی سیاسی کرد
 محکوم به اعدام در قزلحصار

4زندانی سیاسی اهل سنت در زندان قزلحصار کرج، روز چهارشنبه 11تیر بیست و یکمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر گذاشتند. این چهار زندانی که در قرنطینه زندان قزلحصار به سر می برند بر اثر عوارض ناشی از اعتصاب غذا در وضعیت وخیمی به سر می برند.

تا كنون جمشيد و جهانگير دهقاني چندين مرتبه دچار فينت شده و از هوش رفته اند. حامد احمدي و كمال ملايي نيز از خونريزيهاي داخلي رنج ميبرند، دكتر علائم حياتي اين زندانيان را هشدار دهنده اعلام كرده و گفته است كه در بعضي موارد وضعيت جسمي و ضايعات آنان برگشت ناپدير ميباشد.اين زندانيان در اعتراض به اجراي حكم اعدام و انتقالشان از زندان گوهرشت به قزلحصار اقدام به اعتصاب غذاي اعتراضي نموده اند. قبلا هر چهار نفر در همين زندان بيش از هفتاد روز در اعتصاب غذا بودند.‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر