۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

استاد حوزه: شنیدن موسیقی‌های مبتذل قساوت قلب می‌آورد

ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه دیدن برنامه های ماهواره و شنیدن موسیقی‌های مبتذل و حرام را سبب قساوت دانست.

به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران به نقل از خبرگزاری رسا، ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه (!) در بیست و دومین روز از ماه رمضان گفت :" برخی از جوانان ساعت‌ها پای اینترنت، موبایل، لب تاپ و تلویزیون می‌نشینند ولی حاضر نیستند روزی نیم ساعت وقت خود را برای عبادت و مناجات با خدا صرف کنند، حاضرند ساعت‌ها با موبایل مکالمه کنند ولی نیم ساعت با خدا مناجات نکنند."

این روحانی که از وی بعنوان استاد حوزه و دانشگاه نام برده می شود؛ انجام گناهان مختلف و شنیدن موسیقی‌های مبتذل و حرام را سبب قساوت دانست و تأکید کرد:" والدین مواظب خطرات ماهواره باشند، چرا که دیدن فیلم و سریال‌های آن سبب قساوت قلب افراد به ویژه جوانان می‌شود."
وی افزود: متأسفانه برخی از خانواده‌های مذهبی نیز به آن نگاه می‌کنند، در حالی که نمی‌دانند مذهبی بودن خانواده خود را از دست داده‌اند.
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی جنگ امروز را جنگ ماهواره، شبکه و اینترنت خواند و اظهار داشت: مواظب موسیقی‌ها حرام باشیم چرا که جوانان را تهی می‌کند. وی توضییحی از آنچه که موسیقی مبتذل می نامند نداده است.
رفیعی ادامه داد: ماهواره‌ها را باید کنترل کرد، چرا که حساب شده روی عقاید جوانان کار می‌کنند؛ نشست و برخواست با افراد بی‌دین، سخن زیاد گفتن که در آن ذکر خدا نباشد و آرزوهای طولانی نیز سبب قساوت قلب می‌شود.
.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر