۱۳۹۳ تیر ۲۸, شنبه

شهــــر قصه: گــــریهٔ ملا آبـه برای کسانی که هنوز شهر قصه رو ندیده اند !!!


به نظر شما آيا هنوز گريه های اين " حيله گران تاريخ " در مقابل دوربين ها جهت "بهره برداری های سياسی و اقتصادی" باعث فريب افكار عمومی خواهد شد؟ چرا اين افراد بدون حضور خبرنگاران عزاداری نمی كنند؟

كاربران فيسبوك در مورد تصاوير عزاداری جواد ظريف در مركز اسلامی شهر وين نوشته اند:

- این جمع هنرمندان بی‌نظیری هستند، ۳۶ سال رل بازی کردن کار هر کسی نیست!

- سردمداران ایران هنرپیشه‌های حرفه‌ای هستند!!!برای فیلم کردن..!!

- وقتی گند اسلام با دزدیها و جنایاتش در ایران و دنیا در آمده معنای این حرکت ابلهانه چیست ؟!

- ملتی رو سر کار گذاشتن ...

- خوب ایرانی را گیر آوردند!!!

- دوستان اینا رو با این دعاهاشون قضاوت نکنید... اینا با رای ایرونیا عملکرد عمدی خودشون رو توجیح میکنن. رای دهنده‌ها به خاتمی و روحانی این فرصت رو میدن که از جامعه جهانی زمان بخرند و با این زمان ماهایی که رای ندادیم اول و اونایی که به همین آقایون رای دادن دوم تاوان کار نکرده و کردهء ایرونی رو بدیم. اینا دروغ میگن، سره کار میگذارن، بلوف میزنن، دزدی میکنند و سر آخر کیا به اینها رای میدن؟!!! همین ما !!ایرونیا. ایران در فقر و قحطی و خشکسالی و بدبختیه. اعتقادم بعد از رای دادن به خاتمی و در ۱ ماه پس از انتخابش این بود که به ایران و ایرانی دروغ گفت و ۸ سال بعد خیلی از مریدانش همین رو گفتن. حالا کوه بازم موش زایید؟ این از روز اول معلوم بود ملت سر کارند. خواهیم دید... که تاوان حماقت بسیاری از هموطنان ما رو در سالهای گذشته و حال اینا نمیدن ...بلکه ما میدیم.

-----

وقتي جواد ظريف گوی سبقت را در اظهار ارادت به " مقام معظم رهبری حضرت آيت الله خامنه ای " از الهام چرخنده می ربايد!

http://goo.gl/jSqO9p

توجیه تازه جواد ظریف درباره فیلترینگ فیسبوک و توییتر در ایران
http://goo.gl/kKpJHz

-----

یکی‌ از فعالان سیاسی به نام رضا شیل سالار می‌گوید:

اگر واقعا مردم ایران از شرایط کنونی ناراضی هستند و سرنگونی جمهوری اسلامی را می خواهند؟ حداقل کاری را که می توانند بکنند مخالفت خود را با اسکناس نویسی و شعار نویسی آغاز کنند.
تا کی باید بی‌تفاوت بود؟ به دنیا نشان دهید که خواستار جمهوری اسلامی نیستید و سرنگونی این رژیم را می خواهید. نشست سران ۱+ ۵ با جمهوری اسلامی تنها یک سناریو برای فریب مردم ایران و چپاول ایران و ماندگاری نظام است. چیزی بنفع مردم ایران تغییر نخواهد کرد. تنها ظلم و فساد و ویرانی در کشور افزایش می بابد. یادمان نرود همین امریکا بود که جمهوری اسلامی را به ما هدیه کرد در واقع جمهوری اسلامی فرزند حرام زاده ی همین سران ۱+۵ است. اگر واقعا منافعی با این رژیم ندارید برای یکبار هم که شده، مخالفت خود را نشان دهید.
مرگ بر جمهوری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر