۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

کشتن انسانها در نام خدا ریشه شیطانی دین اسلام است

سعید عابدینی:مسلمانان عزیز نیاز به دانستن این دارند که اسلام ریشه شیطانی دارد و محمد پیامبر دروغین است.
سعید عابدینی کشیش ایرانی_آمریکایی میگوید من از پاپ بدلیل شیطانی خواندن کشتار انسانها در نام خداقدردانی میکنم و امیدوارم که یک روز ایشان هم مثل من جرات شیطانی خواندن اسلام را پیدا کند.
سعید عابدینی در ادامه میگوید پاپ گفته است کشتن انسانها در نام خدا شیطانی است،اما به این نکته مهم اشاره نکرد که ریشه و آموزش کشتار در نام خدا  از قرآن و اسلام است. مسلمانان می کشند و جنایت میکنند  چون قرآن دستور به کشتن در نام خدا را به انها داده است.
کشیش ایرانی_آمریکایی با اشاره به انجیل متی باب ۷ آیات  ۱۵ تا ۲۰ میگوید:
۱۵ از پیامبران دروغین برحذر باشید که در لباس میش نزد شما می‌آیند، ولی در باطن گرگهای درنده می‌باشند ۱۶ همانطور که درخت را از میوه‌اش می‌شناسند، ایشان را نیز می‌توان از اعمالشان شناخت. شما یقیناً فرق درخت انگور و خار بیابان، و فرق انجیر و بوته خار را می‌دانید.  ۱۷ درخت سالم میوه خوب می‌دهد و درخت فاسد میوه بد.  ۱۸ درخت سالم نمی‌تواند میوه بد بدهد؛ درخت فاسد نیز میوه خوب نمی‌دهد.  ۱۹ درختهایی که میوه بد می‌دهند، بریده و در آتش انداخته می‌شوند.  ۲۰ بلی، به این گونه می‌توانید پیامبران دروغین را از اعمالشان بشناسید.
سعید عابدینی اضافه میکند من این طرز فکر را به شدت رد میکنم که حکیمانه نیست،بگوییم اسلام شیطانی است چون مسلمانان عصبانی و ناراحت میشوند!معتقد هستم حقیقت باید گفته شود حتی اگر برای زندگی ما هزینه داشته باشد.
این کشیش ایرانی_آمریکایی در انتها متذکر میشودمسلمانان عزیز نیاز به دانستن این دارند که اسلام ریشه شیطانی دارد و محمد پیامبر دروغین است با توجه به آیات ذکر شده و گفته شده توسط خود شخص عيسي مسيح در بالا.
و هنگاميكه مسلمانان عزيزمان از حقيقت با خبر شدند انگاه آنها مي توانند با خون عیسی خداوند كه به خاطر پرداخت مجازات گناهان بشريت ريخته شد زيرا كه به عنوان خداوند بر روي زمين امد و لباس جسم پوشيد و بر روی صلیب رفت
و مجازات گناه را كه مرگ بود را پرداخت كرد تا امروز هر انساني از هر نژاد و مذهبي بتواند به وسيله إيمان به مرگ و قيام مسيح به عنوان خداوند و نجات دهنده در زندگي شخصي اش نجات و امرزش گناهان بيابد و از حيات جاوداني در مسيح عيسي بهره مند شود
دوست خوب من همين لحظه ميتواني در قلب خودت را بگشايي و از او دعوت كني وارد قلب و زندگي ات شود و تو را از همه گناهانت پاك بسازد و در او شادي و ارامش جاوداني بيابي ،اگر اين تصميم را گرفتي[از اینجابه من اطلاع بده]
منبع فیسبوک سعید عابدینی
کشتن انسانها در نام خدا ریشه شیطانی دین اسلام است



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر