۱۳۹۵ شهریور ۷, یکشنبه

به نظر شما مضحکتر از شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» که بر سردر وزارت خارجه رژیم ملایان نقش بسته چه شعاری است؟

نوژه؛ چراغ سبز «راهبردی» به چکمه های بیگانه
در هفته ای که گذشت، اتفاقی بی سابقه در تاریخ معاصر ایران به ثبت رسید. برای نخستین بار پس از جنگ دوم جهانی و اشغال ایران توسط نیروهای شوروی و بریتانیا، ارتش یک کشور بیگانه از خاک ایران برای مقاصد نظامی استفاده کرد؛ استقرار بمب‌افکن‌های ارتش روسیه در پایگاه نوژه در همدان برای حمله علیه مخالفان بشار اسد در سوریه (بمباران مناطق مسکونی و کشتار کودکان تحت عنوان مبارزه با داعش)
تفاوت اینجا بود که هفته پیش این اتفاق بر خلاف هفتاد سال پیش، نه به قهر و در زمان اشغال، بلکه با چراغ سبز تهران و در قالب آنچه «همکاری راهبردی» نامیده شد به وقوع پیوست. هرچند گروه تجسسی اینفورم ناپالم که فعالیت های نظامی روسیه را رصد می کند به رادیو فردا گفته است بر اساس شواهدی که در دست دارد، رفت و آمد هواپیماهای نظامی روسی به ایران نه هفته گذشته، بلکه از حدود یک سال پیش آغاز شده است.
از سوی دیگر در هفته‌های اخیر خبر دیگری در مورد روابط خارجی‌ رژیم خبر ساز شد.
منتقدان، دولت اوباما و وزارت خارجه را متهم می‌کنند که بر سر ارسال۴۰۰ میلیون دلار پول نقد برای رژیم ایران دروغ گفته‌اند.
به دنبال اذعان وزارت‌خارجه آمریکا به این‌که پرداخت این پولها مشروط به آزادی زندانیان آمریکایی در ایران بوده است، سناتور جان مک‌کین گفت: «اذعا وزارت‌خارجه آمریکا تأیید می‌کند که دولت اوباما به حامی شماره یک تروریسم در دنیا باج داده و تا کنون سعی داشته آن را انکار کند» !
این همان رژیمی است که بنیانگذارش خمینی در یک سخنرانی‌ در سال ۱۳۴۲ جهت شوراندن مذهبی‌‌ها گفته بود "ما را فروختند. استقلال ما را فروختند."مخاطبان گریه می‌کردند و لحن خطیب تندتر می‌شد: "آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر. رئیس جمهور آمریکا بداند، بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما."
اما همان آخوند متعصب که محمد رضا پهلوی را به دلیل تلاش برای برپایی «تساوی حقوق زن و مرد»، متهم به نوکری آمریکا کرده بود، در همان زمان بی سر و صدا به دولت جان اف کندی پیام می‌دهد تا «حملات لفظی‌اش سوء تعبیر نشود زیرا او از منافع آمریکا در ایران حمایت می‌کند!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر