۱۳۹۵ مرداد ۲۰, چهارشنبه

زهرا رهنورد یکی‌ از مبتکران «فمینیست اسلامی» اخیرا گفته: دوهزار سال هم بگذرد جز سربلندی کشور و آزادی و عدالت برای مردم آرزویی نداریم!

حال ما، علاوه بر آرزوی شوهرش برای بازگشت به «دوران طلایی امام»، با یکی‌ از آرزو‌های زهرا رهنورد برای «مردم ایران» اشنا می‌شویم. ۳۲ سال پیش زهرا رهنورد در چنین روزی در تاریخ ۹ آگست ۱۹۸۴ گفت: «حفظ‌ حجاب‌ اسلامی‌ مهمتر از حفظ‌ خلیج‌ فارس‌ است‌».
«در ۸ مارس ۱۹۷۹ روز جهاني زن حدود ۳۰ هزار زن به خيابان ريختند و نسبت به برخی سخنرانی‌ها اعتراض نمودند. زنان شعار ميدادند «آزادی بايد نبايد ندارد»، «در بهار آزادی جای حق زن خالی»، «آزادی مساوات حق مسلم ماست». حجاب از ۱۴ تيرماه سال ۵۹ توسط خمینی و یارانش اجباری شد. پاسداران بر سر زنان ريختند؛ راه آنان را در کوی و برزن سد کردند و آنان را وادار به حفظ حجاب کردند. «زهرا رهنورد که از سوی همسرش به عنوان "روشنفکرترین زن ایران" معرفی شده است، از برادران و خواهران همکيش خود درخواست کرد تا بر روی‌ زنان بدحجاب رنگ بپاشند»
لازم است دختران جوان ایرانی‌ همچنین با تفکرات اکبر گنجی یکی‌ از همقطاران میر حسین موسوی آشنا شوند!
صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک سخنرانی‌ با بیان اینکه «ما نسبت به كسانی كه اول انقلاب بودند مسائل را آسان‌تر مي‌گيريم، اما چپ‌های آن زمان خيلي سخت‌تر عمل می كردند» به اکبر گنجی اشاره کرد و گفت: «اكبر گنجی كه امروز ادعا میكند آن روزها دنبال دخترهايی می گشت كه چند تار مو از زلف‌شان بيرون زده و به روی آن‌ها اسيد می پاشيد و اين‌كه به او اكبر پونز مي‌گفتند برای اين بود كه به پيشانی دخترهای جوانی كه پوشش متفاوتی داشتند پونز مي‌چسباند».
بار دیگر یادآور می‌شویم که در دو سال گذشته همین «خط امامی ها» مشغول هدایت مردم به سمت دام وزارت اطلاعات تحت عنوان «آزادی های یواشکی» هستندد!
در جواب سوال و پیگیری‌های ما که چرا به امنیت زنان که در این صفحه به خطر میفتد توجه نمیشود جناب آقای دکتر کاویان میلانی از دوستان صمیمی‌ محسن سازگارا می‌گوید:
"دموكراسى يعنى فضا دادن به رقيب و طرف مقابل - حال فرض بر اين باشد كه ايشان (معصومه علینژاد) اساسا عامل نظام و از بستر امنيتى باشند. خب اينهم موضعى است. ميخواهيد اعدامش كنيد؟ "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر