۱۳۹۳ اسفند ۷, پنجشنبه

چه کسی‌ به روحانی رای داد؟ حتماً میگوئی همانهایی که به خاتمی رای دادند ... حتماً دفعه بعد هم میخواهیم برویم به جنبش سبز فسفری رای بدهیم! اشتباه ما را چه کسی‌ بر سرمان بکوبد؟ واقعا از اینکه به چشم احمق به ما نگاه شود، نباید عصبانی شویم؟

درد و دل یکی‌ از همراهان صفحه سپیده دم به نام مانی با مردم ایران:
روحانی مقصر نیست ... او مزد بگیر است ... قرار نبوده چیزی را درست کند که حالا کسی‌ انتظار داشته باشد که چرا نشده ... مردم باید از خود سوال کنند چند بار میخواهند فریب بخورند؟ چه زمانی میخواهند قبول کنند که تا زمانیکه بلند نشوند و دست روی دست بگذارند هیچ چیزی تغییر نمیکند ... دریاچه ارومیه که سهل است، روزی خواهد رسید که مردم شیر آب منزل را باز کنند و ببینند که دیگر آبی‌ نمیآید، و آب خانه‌های مردم هم خشک شود. این آب دریاچه ارومیه نیست که خشک شده، این عقل و شعور ماست که خشک شده
مگر رئیس جمهور‌های قبلی کاری برایت کردند که منتظر این یکی‌ هستی ... خانه از پای بست ویران است ... خواجه در بند نقش ایوان است
از زمان اول انقلاب چه چیزی بهتر شده که منتظر هستی این یکی‌ بهتر شود؟ شخص جدیدی میبینی‌ که فکر می‌کنی با بقیه فرق دارد؟ ۳۷ سال است که همینه که میبینی‌ هستند و جایشان عوض میشود ... دیروز رئیس امنیت ملّی بود، امروز رئیس جمهور، فردا میشود تشخیص مصلحت و پس فردا هم میشود رئیس مجلس ... و رئیس مجلس کنونی میاید به جای او میشود رئیس جمهور و دوباره این بازی تا همیشه تکرار میشود.
واقعا جالب است از خود بپرسیم که اینها که پای صندوق می‌روند و رای میدهند چه فکری پیش خود میکنند ... چه تفاوتی میکند که چه کسی‌ رئیس جمهور شود ... مگر سیستم تغییری میکند ... واقعا از اینکه به چشم احمق به ما نگاه شود، نباید عصبانی شویم؟
حتماً دفعه بعد هم میخواهیم برویم به جنبش سبز فسفری رای بدهیم که موسوی یا کروبی رئیس جمهور شود، میر حسین یا حسین بگوییم که آب وان حمام خانه‌هایمان خشک نشود!!
و اما آنها که به دنبال مقصر میگردند: در آینه به خودت نگاه کن‌. آنکه میبینی‌ مقصر همه مشکلات تو است.. باور کن‌ خودش است..آری ..دردناک است؟ تلخ است؟ اما حقیقت است
روحانی مسئول حل مشکلات خودش است نه تو ... هیچ کس بجز خودت نه تو را میشناسد و نه وظیفه دارد مشکل تو را حل کند...
چه کسی‌ به روحانی رای داد؟ حتماً میگوئی همانهایی که به خاتمی رای دادند ... خوب چه کسی‌ به خاتمی رای داد ... باز هم میگوئی همان کسانی که پدرانشان به خمینی رای دادند ...
اشتباه پدرانمان را همچون پتک بر سرشان میکوبیم که این چه اشتباهی بود. چرا اینگونه خود و ما را بیچاره کردید....حال اشتباه ما را چه کسی‌ بر سرمان بکوبد؟ در دنیای ارتباطات و اینترنت که تشخیص درست از نادرست کار سختی نیست، خود را به خواب زده ای‌ که چه؟ چقدر مصیبت باید به سرت بیاید تا بیدار شوی! چقدر باید توهین ببینی‌ تا به غرورت بربخورد؟ مطمئن هستی که زنده ای‌؟
ما یک راه چاره بیشتر نداریم، چه سخت باشد چه آسان.. که نه برادران و خواهرانمان اعدام شوند، نه دریاچه‌هایمان خشک شود و نه‌ پراکنده در اینسو و آنسوی دنیا بی‌ ریشه زندگی‌ کنیم
سقوط جمهوری اسلامی در کلیت وتمامیت آن‌ به خصوص در اولویت اوّل، سقوط اصلاحاتی‌ها در کلیت، تمامیت، سبزیت، بنفشیت، معصومیت، قمیت و همه رذیلت به هر شکل و فرم
مانی رومان
۶ اسفند ۱۳۹۳
آیا سخنان جک استراو مقابل دوربین مخفی‌ را شنیده اید که می‌گوید: اگر بخواهم درباره موضوعی سخنرانی کنم، روزی ۵۰۰۰ پوند می گیرم!
وزیر امور خارجه پیشین بریتانیا در ازای دریافت سالانه ۶۰ هزار پوند مقررات اتحادیه اروپا را به نفع یک شرکت فروش کالا تغییر داد!
حال به نظر شما رقمی که جک استراو دریافت می‌کند تا از حسن روحانی، محمد خاتمی، ... تعریف و تمجید و آنان را به عنوان حامیان حقوق مردم معرفی‌ و از حکومت منفور اسلامی حمایت نماید، تا چه میزان افزایش پیدا می‌کند؟ سینه چاک دادن های جک استراو جهت سفر به ایران و شرکت در مراسم تحلیف روحانی را به خاطر دارید؟

به نظر شما روزنامه نگاران و فعالین ایرانی‌ خارج از کشور مانند مسیح علی‌ نژاد (همان کسی‌ که در صفحهٔ فیسبوک خود نوشته بود " آقای روحانی سر راهت بیا لندن مرا هم با خودت به خانه‌ام ببر. والا " و این حامی‌ "آزادی‌های یواشکی" هم در مصاحبه با تلویزیون‌های غربی حسن روحانی را حامی‌ حقوق مردم معرفی‌ کرده!) چه مقدار جایزه، تسهیلات و پول نقد دریافت میکنند تا از روحانی و خاتمی دفاع نمایند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر