۱۳۹۳ مرداد ۱۸, شنبه

جداسازی زن و مردم مهم‌تر از تونل نیایش بود

امام جمعه موقت تهران جداسازی زنان و مردان در شهرداری تهران را «مهم‌تر» از احداث تونل‌ «نیایش» و بوستان «ولایت» دانست.

به گزارش « محبت نیوز» کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران جداسازی زنان و مردان در شهرداری تهران را «مهم‌تر» از احداث تونل‌ «نیایش» و بوستان «ولایت» دانسته و از دولت حسن روحانی خواسته به «داد مردم» برسد.
به نقل از دیگربان، آقای صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران این مطالب را بیان کرده و از جداسازی کارمندان زن و مرد در شهرداری این شهر با عنوان «طرح تکریم بانوان» یاد کرده است.
وی افزوده «ما در مدیریت جهادی، اخلاق و نماز جوانان احتیاج به فرهنگسازی داریم و دولت باید از آنچه شهدا برای این کشور به ارمغان آورده‌اند، پاسداری کند.»
امام جمعه موقت تهران همچنین از دولت حسن روحانی خواسته «به داد ملت برسند و از بروکراسی و جلسات {کاسته} و به عمل و تجربه بپردازد.»
به گفته وی «استمداد از نخبگان و کار‌شناسان اگر به جای جلسات حزبی و گروهی، عمومی شود کار سریع‌تر پیش خواهد رفت.»
این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود از وزارت اطلاعات به خاطر بستن دفا‌تر چند شبکه ماهواره‌ای شیعی در ایران قدردانی کرده و این اقدام را یک «پیروزی» دانسته است.
صدیقی گفته این شبکه‌های ماهواره‌ای «با انگلیس و آمریکا در ارتباط بودند» و «جزو برنامه‌های انگلیس بود که این شبکه‌ها برای ایجاد عزاداری‌های خشن عمل کنند.»
وزارت اطلاعات هفته جاری با صدور اطلاعیه‌ای از پلمب دفاتر چند شبکه شیعی در چهار استان ایران خبر داد و اعلام کرد کارمندان این دفا‌تر را نیز بازداشت کرده است.

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر