۱۳۹۳ خرداد ۲۴, شنبه

دست در دست جنایتکار - کاری از بادبان

شادباش به مردی که مردم خودش را برای نجات خودش میکشد؟

پی نوشت: «حسن روحانی» با چند روز تاخیر بالاخره به بشار اسد برای پیروزی در «انتخابات دموکراتیک (!) سوریه» تبریک گفت. لازم به ذکر است نمایش مضحک بشار اسد به نام انتخابات از میان ۱۹۶ کشور جهان تنها به تایید کره شمالی، نیکاراگوئه، روسیه و حکومت "ولایت مطلقه فقیه" رسیده است.

حسن روحانی در پیام خود به بشار اسد گفته است:«برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری سوریه حاکی از اراده مردم مقاوم کشورتان برای حضور در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود بود.

پی نوشت ۲: روحانی پرستان در فیسبوک نوشتند: همینکه با تاخیر تبریک گفته جای تشکر دارد!

بعضی از فعالین سیاسی علت این تاخیر را همزمانی سفر حسن روحانی به ترکیه و نگرانی از اعتراض‌های احتمالی‌ می‌دانند ...

نظر یکی‌ از کاربران فیسبوک به نام ابوالقاسم مهیمنی:
من نمی دانم ادمین این صفحه کیست ولی به عنوان یک شهروند مشفقانه ، خواهش می کنم اگر ادعائی داریم ، ابتدا از خویش آغاز کنیم وگرنه دور باطلی را می پیمائیم که تاکنون رفته و متأسفانه ادامه اش میدهیم ، احترام به عقاید مخالف نه تنها ، باعث کسر شأن نیست که موجب هم دلی بیشتر است ، می گویند "هر کسی از ظن خود شد یار من " ، ادمین عزیز هیچکس نمی داند دلیل تبریک گفتن و یا تأخیر در تبریک گفتن آقای روحانی به بشار اسدی که مشخص شده دستانش تا مرفق به خون هموطنانش آلوده شده چه بوده و چیست ، بلکه همگان حدس و نظر بی سند است ، بنابراین هیچکس ، تأکید می کنم هیچکس این اجازه را ندارد که قضاوتشان کند ، فقط میتوانیم بدون دخل و تصرف ، اگر ادعا داریم ، انعکاس داده و به داوری آنهم شخصی سایرین واگذار کنیم !.
sepidedam

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر