۱۳۹۳ فروردین ۸, جمعه

جیش العدل: سیزده به در، یک سرباز دیگر را می کشیم

گروه جیش العدل که پنج مرزبان ایرانی را ربوده است در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد، روز "13 به در"، یک سرباز دیگر را به قتل خواهد رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ایران، گروه جیش العدل، پس از اعلام خبر اعدام جمشید دانایی فر، یکی از پنج مرزبان ایرانی تاکید کرد، روز دوم آوریل آینده مصادف با 13 فروردین، یکی دیگر از سربازان ربوده شده را نیز به قتل خواهد رساند.

پیشتر جیش العدل در بیانیه ای خود را حامی حقوق سنی ها در ایران قلمداد کرده و اعلام داشته که "خواستار متوقف کردن کشتار مردم سوریه توسط سپاه قدس ایران" است.

این گروه بلوچ پیشتر جمشید دانایی یکی از نظامیان ربوده شده را اعدام کرده و در آخرین بیانیه خود تاکید کرده که جسد وی را در آزای تحویل گرفتن اجساد 50 تن از افراد اعدام شده این گروه تحویل خواهد داد.

جیش العدل در 6 فوریه سال جاری میلادی پنج مرزبان مستقر پاسگاه کهیرتوک - دشتیاری را ربوده و به عنوان اسیر به جای نامشخصی منتقل کرده است.

این گروه در 23 مارس اعلام کرد یکی از نظامیان ربوده شده به نام جمشید دانایی فر را به روشی که جمهوری اسلامی فعالان بلوچ را اعدام می کند به دار آویخته و او را اعدام کرده است.

بنا به گزارش "شبکه خبر" با وجود تایید معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، اما وزارت کشور اعلام کرده سندی برای قطعیت این موضوع وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر