۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

‏ تجمع بسیجیان و تک‌تیراندازها در حمایت از حجاب اجباری در کشور

از نخستین روزهای پیروی انقلاب اسلامی تا کنون همواره بر سر حجاب اجباری دوگانگی وجود داشت.

«محبت‌نیوز»- امروز در تهران و تعداد دیگری از شهرهای کشور به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب (۲۱ تیرماه) اجتماعاتی از سوی نهادهای عقیدتی و بسیج ادارات برگزار شد و گروهی از کارمندان و پرسنل محجبه و حزب‌اللهی ارگان‌ها برای ساعاتی در خیابان‌های اصلی شهرهای کوچک و بزرگ برای حمایت از حجاب اجباری راهپیمایی کردند.
در تهران میدان فلسطین (کاخ سابق) محلی بود که حامیان حجاب و گروهی از بسیجیان دست به تجمع زدند. محمدحسن ابوترابی‌فرد، از روحانیون تندرو و نماینده سابق مجلس سخنران اصلی این مراسم بود.
همچنین سازمان «بسیج فرهنگیان» در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره به دنبال احیا و زنده نگهداشتن و ترویج حجاب در جامعه است از نیروی انتظامی خواست تا طرح جمع آوری مظاهر بی بند و باری و فساد اخلاقی و بدحجابی سازمان یافته را در دستور کار خود قرار دهد.
در تبریز هم گروهی از حزب‌اللهی‌ها تجمعی برگزار کردند که شاخصه آن حضور تک‌تیراندازهای سیاهپوش بر بالای ساختمان‌های اطراف محل برگزاری تجمع بود!
در شهر زابل اما این تجمع به شکل دیگری برگزار شد. گروهی با عنوان «مدافعان حریم خانواده» با حضور گروهی از مسئولان منطقه در مصلای «المهدی» زابل حاضر شدند و دیش‌های ماهواره‌ خود را تحویل بسیجیان دادند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از ولایت و نظام حمایت کردند.
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه در گزارشی متناقض با عنوان «حجاب‌هایی که دیگر حُجبی ندارند» از یک سو عنوان کرده حجاب در دنیا در حال فراگیر شدن است و از سویی به سراغ پاساژهای تهران رفته و فروشندگان به آنان اعلام کردند که دختران بیشتر به دنبال لباس‌هایی به سبک غربی ها هستند.
از نخستین روزهای پیروی انقلاب اسلامی تا کنون همواره بر سر حجاب اجباری دوگانگی وجود داشت.
گروهی از روحانیون همچون سیدمحمودطالقانی مخالف حجاب اجباری بودن و خیلی‌های دیگر برای اجباری شدن آن از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز هم به زور گشت و ارشاد و تبلیغات گسترده همچنان بسیاری از مراجع و نهادهای عقیدتی از وضعیت حجاب گلایه دارند




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر