۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

بی‌ بی‌ سی‌: «محمد خاتمی برای رفتن به مراسم عروسی نرگس موسوی آماده شده بود که ماموران امنیتی اجازه خروج از خانه را به او ندادند!»

در حالی‌ که خبر«اسيد پاشی به دودختر جوان در سمنان یک روز بعد از انتصابات!» با بی‌ اعتنایی اصلاح طلبان مواجه شده، اما اکنون از اینکه خاتمی فریبکار نمی‌تواند در یک عروسی‌ شرکت کند، طرفداران حکومت اسلامی با ناراحتی‌ یقه درانی میکنند!
همان خاتمی که حق حرف زدن نداشت و ممنوع التصویر و... بود ناگهان سه روزقبل از خیمه شب بازی انتخابات ویدیویی ( که با بهترین کیفیت وامکانات پیشرفته فیلمبرداری شده بود) از او منتشر میشود و تاکید می‌کند به هر دو لیست رای دهید! شرکت در انتخابات میتواند همه نقشه‌های دشمنان بیرونی و درونی‌ کشور، «انقلاب» و مردم ما را بر آب کند! "
اگر سخنان خاتمی به ضرر حاکمیت مذهبی‌ می‌بود، چرا همان ماموران امنیتی که اکنون ادعا میشود از حضور خاتمی در مراسم عروسی‌ ممانعت به عمل آورده‌اند، از ضبط و انتشار ویدئویی با امکانات تصویری پیشرفته جلوگیری به عمل نیاوردند؟ آیا مردم ایران هیچگاه از خود سوال کرده اند چرا روشنفکرانی که در قتل‌های زنجیره‌ ای قربانی شدند کسانی‌ بودند که حاضر به پذیرش حیله‌های خاتمی و رفسنجانی‌ نبودند؟؟؟
یکی‌ از هم میهنان به نام پویا در کامنتی نوشته است: «مطمئناً اگه خاتمی براشون خطرناک بود اینقدر اخبارشو جار نمی‌زدن! میخوان برای مردم عزیزتر بشه که با یک فتوایش بریزن پای صندوق‌های رای! خاتمی همیشه به خاطر حفظ منافع حکومت پیش مردم ریش گرو گذاشته! مردک رفیق دزد و شریک قافله است!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر