۱۳۹۴ مهر ۱۶, پنجشنبه

خامنه ای: سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی از برنامه‌های دشمن است

رهبر جمهوری اسلامی سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار را  از جمله برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن دانست.
به گزارش «محبت نیوز» سید علی خامنه‌ای در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به “توطئه و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن ” با استفاده از همه ابزارها علیه انقلاب اسلامی، گفت : “سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است.
رهبر جمهوری اسلامی هر آنچه در مقابل منافع اش قرار بگیرد را کار “دشمن میداند”.
به گزارش ایسنا وی ، تلاشهای جاری و فعالیتهای جریان مؤمن و حزب اللهی و مسئولان متعهد در مقابل این تهاجم دشمن را مفید و لازم خواندن و افزود: کار در خصوص ترویج و تعمیق مفاهیم مهمی نظیر «جهاد»، «شهید و شهادت» و «صبر برای خدا»، از جمله کارهای مهمی است که می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند.
مذاکره با آمریکا ممنوع است
رهبرایران با تاکید براینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است، بیان کرد: مذاکره آمریکا با ایران یعنی نفوذ.می‌خواهند راه را باز کنند برای تحمیل؛ در همین مذاکرات هسته ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر ایران، آیت اله خامنه ای صبح روز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده های آنان و همچنین خانواده های شهدای این نیرو، با اشاره به نقش جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه و جوانان شجاع جنوب در تامین امنیت دریا و ایجاد رعب در دشمن، تاکید کرد: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسوولان و تغییر افکار مردم به‌ویژه جوانان هستند و همه باید هوشیار و بیدار باشند.
 خامنه ای در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع امنیت دریا گفت: آمادگی ها باید همواره بگونه ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرات تجاوز را از او بگیرد زیرا اگر خاکریزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: اکنون به برکت تشکیل جبهه انقلابی در جنوب کشور که متشکل از نیروی دریایی سپاه و جوانان شجاع جنوب است، دستور قرآنی ایجاد رعب در دشمن، محقق شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر