۱۳۹۲ دی ۹, دوشنبه

پیام کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی به مناسبت فرا رسیدن سال نو۲۰۱۴ میلادی

فرا رسیدن سال نو را به همهٔ شما عزیزان پیشاپیش صمیمانه شاد باش میگوییم. و برایتانِ در سال جدید شادی و موفقیت روز افزون آرزو می‌کنیم.

بگذارید در این روز از هزاران انسان شریف و انقلابی یاد کنیم که در سیاهچالها و شکنجه گاههای ارتجاع جهانی‌ برای تحقق دنیائی بهتر و برای ارزشهای انسانی‌ جنگیده و جان باخته اند.

جا دارد در آستانهٔ‌ سال ۲۰۱۴ به خانواده‌های پر تحملشان که درد جانکاه از دست دادن این عزیزان را تحمل کرده‌اند بگوییم با درود بر شما ما با شما هستیم و خواهیم بود.

همچنین سال نو را به همه عزیزان در بند رژیم فاشیست اسلامی تبریک میگوئیم و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور در زندانهای رژیم با قیام دوباره مردم در هم شکسته شود و این عزیزان سر بلند و پیروز به آغوش خانواده‌هایشان باز گردند.

جمهوری اسلامی٬ درمانده تر از هروقت٬ با بکار گرفتن تهدید و برپا کردن چوبه‌های دار٬ در پی ایجاد مفری برای نجات حکومت محتضر خویش است.

ترفند جدید آنان قتلهای خاموش میباشد که با قطع خدمات درمانی به زندانیان مریض به حذف فیزیکی‌ این عزیزان دست میازند. این ماییم که باید مردم جهان را از جنایات جمهوری اسلامی مطلع کنیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.

این ماییم که باید همدوش صدها خانواده زندانیان سیاسی در افسا نقاط ایران٬ فریاد اعتراض آنها را بگوش جهانیان برسانیم. این تجمعات گسترده ماست که پشتیانی و احترام و همراهی جهانی را برای مردم ایران میسر و ممکن میکند!

همدوش هزاران ،هزار انسان آزادیخواه در اقصی نقاط کشور و جهان که سالهاست فریاد آزادیخواهی مردم ایران را به امری جهانی بدل کرده اند٬ همراه و همدوش معترضین به بقای حکومت اسلامی٬ خارج کشور را به حضور این اعتراض انسانی بدل کنیم! جمهوری اسلامی باید برود!

این عزم و اراده را با گسترش اعتراضات در داخل و خارج کشور٬ برای سرنگونی حکومت ترور و وحشت٬ اعدام و سنگسار٬ بیعدالتی و نابرابری٬ برای پاپان دادن به سه دهه جنایت و قتل و کشتار٬ باید وسیعا نشان داد. به نام دفاع از آزادی٬ به نام دفاع از حرمت و کرامت دهها هزار انسانی که در شکنجه گاهها و زندانهای جمهوری اسلامی جان .

باختند٬ فریاد اعتراض خود را رساتر از هر وقت به گوش جهانیان برسانیم!فریاد نه به زندان سیاسی٬ نه به سرکوب٬ نه به کشتار٬ دقیقا یعنی نه به جمهوری اسلامی

من از طرف کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران به همهٔ زنان و مردان مبارز که در سراسر خاور میانه برای آزادی به پیکاری بی‌ امان دست یازیده اند درود میفرستم و آرزومندم که سال جدید برای همه شهروندان جهان سال آزادی و رهایی و همبستگی‌ باشد.

سرور کاردار

هماهنگ کننده کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۳۰ دسامبر ۲۰۱۳ برابر با دوشنبه ۹ دی‌ ماه ۱۳۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر