۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه




خداوندا شکرت میکنم برای اینکه در زندگیم هستی . شکرت میکنم که اجازه داری من با نور نجات تو آشنا شوم . نمیدونم چرا و چطور ؟
ولی شکرت میکنم که از روزی که نور تو در زندگیم تابید نجات واقعی را دیدم
شکرت و ممنونم که به خاطر ما جان خود را فدا کردی شکرت ای مهربانم





اول قرنتیان 20:6-19

آیا نمی‌دانید بدن شما معبد روح‌القدس است كه خداوند به شما بخشیده و در شما ساكن است؟ علاوه براین شما دیگر صاحب بدن خود نیستید، زیرا با قیمت گزافی خریده شده‌اید. پس بدنهای خود را برای جلال خدا بكار ببرید.

۱۳۹۲ خرداد ۱۱, شنبه

به مسیحیت ایمان دارم، همانگونه که به طلوع آفتاب باور دارم. نه به این خاطر که آن را می بینم، بکله به این جهت که توسط آن، هرچیز دیگر را برای من قابل روئیت می شود.
- سی اس لوئیس
ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد.

ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود.

نان کفاف ما را امروز به ما بده.

و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم.

و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده.

زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد، آمین.




دعا های خود را به سوی خداوند برای کلیسای جماعت ربانی ایران بلند کنیم؛ روزهای حساسی که ما باید بیشتر در روح باشیم. خدای من ، نه اراده ما ، نه خواست ما و نه ای پدر میل ما، بلکه رضایت تو ، اراده مهربان تو انجام شود. عزیزان خبرهای بدی به گوش ما رسیده است، خداوند کلیسایش را به نام عیسی مسیح از چنگ شریر حفظ کند، کلیسای که به اراده خود او بنا شده حفظ نماید، عزیزانی که الان در آنند حفظ نماید. عیسی من تو باش دیده بان آن، چشمان تو بر کلیسای جماعت ربانی تهران باشد، بله ای پدر ما برای ساختمان کلیسا نیز دعا می کنیم ، با فرشتگان مقدس خود دور تا دور کلیسا را حصارهای خود رو بزن! پدز ایمان داریم که شنیدی و تو از کلیسای خویش محافظت می کنی.